Öncelikle hayırlı olsun.
Merak ettiiğim yarışmada kazanan logoyu koymamışsınız sanırım. Neden acaba?
Ayrıca r ye p ye takılmamak lazım. r10 diye baksanız bu ne dersiniz 10 tane r mi ne gibi. içerik ve çizgiyi oluşturmak daha önemli.
Arkadaş henüz logoyu teslim etmedi, daha doğrusu hiç online yakalayamadık kendisini ne yazıkki, PM atıldı, profil mesajı yazıldı, msn'e eklendi ama henüz hiç rast gelmedik.
Foruma göre düzenledikten sonra bize teslim etmesi gerekiyor. Bakalım hayırlısıyla ne zaman olacak bu teslimat