Temayı daha sade birşeyler yapsanız daha hoş olurdu. Sadelik güzeldir. Eskitme tarzı pek hoş olmamış, bu sadece benim görüşüm yanlış anlamazsın umarım. Umarım istediğiniz yerlere gelebilirsiniz.
İyi günler.

Edit: Yeni farkettim, birde seo kursanız iyi olacak.