Öncelikle hayırlı olsun.
Merak ettiiğim yarışmada kazanan logoyu koymamışsınız sanırım. Neden acaba?
Ayrıca r ye p ye takılmamak lazım. r10 diye baksanız bu ne dersiniz 10 tane r mi ne gibi. içerik ve çizgiyi oluşturmak daha önemli.