Kanka sana neremle güldüğümü tahmin edemezsin.zahbahuauahauhauh
Apaçık r10 un r'sinden esinlenmişsiniz.
Tartışma olmasını istemiyorum. Ama tanımadığın kişilere daha düzgün hitap etmeni öneririm.
Olumlu olumsuz bütün eleştirilere teşekkür ederim. Herkesin önerisini dikkatle inceleyip konuşacağız, bilginiz olsun.