• 27-08-2016, 13:18:13
    #19
    Arkadaşlar yapmayın yav belki çok iyi değil ama sonuçta arkadaş uğraşmış. Az daha üstünde uğraşıp daha iyi birşeyler çıkarabilir.
  • 27-08-2016, 15:40:55
    #20
    deco2323 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yapmayın yav belki çok iyi değil ama sonuçta arkadaş uğraşmış. Az daha üstünde uğraşıp daha iyi birşeyler çıkarabilir.
    başkaları iyi yorumları koyar ben ise kötü olmayan yorum arıyorum onları koyuyorum kötü yorum yazmadığınız için teşekkürler .d konuya ekledim yorumunuzu
  • 27-08-2016, 15:47:15
    #21
    Kardeş tebrikler. Başka biri daha kötüsünü yapana kadar zirvedesin. En kötüsü bu
  • 27-08-2016, 16:01:39
    #22
    satrancali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo: http://diziizlettik.com/
    Tema kodlamasında kullanılan resimler " Arka plan resmi ve önerilen dizi resmidir " böylece sitenin hız konusunda sıkıntı yaşamasının önüne geçilmiştir.

    js dosyaları kullanılmamıştır tema kodlarken. buda başka bir hız faktörü.

    Mobil respondsive

    google page speed analizinden kullanıcı deneyiminden %100 puan almıştır isterseniz kendinizde analiz yaptırabilirsiniz.

    seo eklentisi kullanılmamaktadır kendim özel olarak seo sistemini kurdum ( satış sonrası nasıl kullanılacağı anlatılacak ve öğretilecektir, yalnızca 1 sefer ayar yaptıktan sonra otomatiğe bağlıyor( aşırı basit )

    yazılarda her yazıda 0 dan resim seçmenize gerek yok kategori slugu ile eklenmiş resmi otomatik olarak yazı resmi olarak belirlemektedir.

    Yazı eklerken düzenleyeceğiniz yerler

    Yazı başlığı, kategori, iframe kodu ( dizinin ilk bölümünü girerken etikette belirlemeniz gerekiyor 1 seferliğe mahsus )

    respondsive mobil temayı ve normal temayı denedikten sonra satın almayı düşünürseniz ücret 100 tl

    site için bu eklentilerden başka eklentiye gerek yoktur
    Any Mobile Theme Switcher ,
    google sitemap
    cache eklentisi

    Skype: satrancali

    Not: 2. kez site yapıyorum kötü olabilir
    Çalmamışsın, çırpmamışsın uğraşmış birşeyler çıkartmışsın hocam tebrik ederim. Sen hiç burda 3 sayfa gereksiz yorum yapanların söylediklerine takılma. Her merdiven 1. basamaktan başlar ve yukarı doğru devam eder emin ol burada yaptığın işe saygı göstermeyenlerin bir çoğu o temayı wordress'e dahi entegre edemeyecek kişiler. Bundan dolayı onlardan üstte olduğunu ama burada durmaman gerektiğini bil yeterli.

    Tekrar tebrik ederim. vvarez sitelerinde tema arayıp emek vermenin ne olduğunu bilmeyen kişiler senin temanın güzelliğini göremezler
  • 27-08-2016, 17:02:50
    #23
    Fiyat uygunmuş alacak arkadaşlara hayırlı olsun.
  • 27-08-2016, 19:24:28
    #24
    sonunda normali bırakın iyi bir yorum teşekkürler
  • 27-08-2016, 22:25:22
    #25
    yorumlar kesildi .s
  • 28-08-2016, 03:19:47
    #26
    HesapSatis.com.tr
    Vallaha kardeşim tebrikler keşke şu yaptığın kadar kodlama yapabilsem bu bile büyük başarı zamanla gelişirsin.
  • 28-08-2016, 03:59:56
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Anlamıyorum neden bu heves kırmalar? Siz almazsınız beğenmezsiniz belki başkasının hoşuna gider. Herkes annesinin karnından zaten tema tasarlayarak doğdu dime. Güzel bir dille şurası olmamış değiştirebilirsiniz veya kardeş biraz daha uğraş bu şekilde satamazsınız diyebilirsiniz. Ama başından bırak, daha kötüsü olamazdı falan... Bir şeyler öğrenilmiş sonra üzerinde çalışmalar yapılmış kısacası ortada bir emek var. Çalışmayı beğenmeyebilirsiniz ama emeğe saygı gösterebilirsiniz. Birkaç yıl önceki konulara denk geliyorum bu şekilde aşağılamalar heves kırmalar görmüyorum ama sanırım jenarasyon farkından veya sürekli stress altında olmamızdan insanları kötüleyecek yerler arıyoruz. Belki dikkatinizi çekmemiştir tasarımı yapan arkadaş 18 YAŞINDA kısacası belkide bazılarının çocuğu yaşında yani önünde Allah ömür verirse kendini geliştirebileceği uzun bir süreç var. Lütfen birilerinin çalışmalarına yorum yaparken empati yeteneğinizi de kullanmayı deneyin yaptığınız doğruları söylemek değil yaptığınız aşağılamak.