deco2323 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar yapmayın yav belki çok iyi değil ama sonuçta arkadaş uğraşmış. Az daha üstünde uğraşıp daha iyi birşeyler çıkarabilir.
başkaları iyi yorumları koyar ben ise kötü olmayan yorum arıyorum onları koyuyorum kötü yorum yazmadığınız için teşekkürler .d konuya ekledim yorumunuzu