satrancali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Peahhh Wordpress Dizi Teması Satışta
45
●4.269
- 28-08-2016, 12:48:20Bizler eleştiri yapmayı çok bilmeyen insanlarız, bu konu gibi eleştirilebilecek bir konu gördüğümüzde elimiz ayağımıza dolaşıyor ve hakarete varan cümleler kurabiliyoruz. Konu sahibi arkadaşın kendini geliştirmesi gerektiği kadar eleştirmeye çalışan arkadaşlarında kendini geliştirmeye ihtiyacı var. Konu sahibi kötü tema yaptıysa satılmaz olur biter kimsenin hayatına dokunmaz bu durum, ama heves eden 18 yaşındaki bir gencin hevesini kırmak o kişinin hayatına direkt müdehale eder bunun bilincinde iseniz lütfen eleştiri yapın, bu bilinçte değilseniz veya eleştiri yeteneğiniz yoksa birşey yazmanıza gerek yok herkes bişey yazmış dur şu aradan bi tekmede ben sallayım mantığı ile varabileceğiniz herhangi bir yer yok, çok basit geri tuşuna basarak konudan çıkabilirsiniz.
Konu sahibi arkadaşa tavsiyem yaptığın herhangi birşeyi güvendiğin birilerine denettir, olumlu olumsuz yorumlarını al sonra kendin tart eğer satılabilecekse bu tarz bir konu aç. Eğer arkadaşların tespiti gibi dikkat çekme çabasındaysan çok yanlış bir yerden girmişsin olaya bu şekilde varacağın nokta seni hiç tatmin etmeyecek. Konunu editleyip konuyu kilitletmeni öneririm. Belki birkaç ay sonra daha elle tutulur bir tema ile tekrar dönüş yaparsın. (Eğer devam etmek istediğin sektör bu ise kendini geliştirmeye css ile başlamalısın) - 28-08-2016, 19:11:44yarılarak katıldım hocamCoderca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2016, 06:27:13Üyeliği durdurulduKardo bakma sen bu super kodculara. Sen benim yaptigim ilk temayi gorsen bilgisayar kullanmaya tovbe eder kor olurdunn0kta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hala yapamiyom o ayri. Sen kendini gelistirebilirsin.
Bu sana laf eden arkadaslar doguklarindan facebooku tasarlamaya baslamislar. O yuzden harikarlar tasarim konusunda.
100 lira olayina gelicek olursak, yukarda Allah var kardes sen olsan alir misin ya
Ama hadi sana bi kiyak, kodlari usbye cek amerikaya bedava kargola bide paypal odeme kabul et ben alcam :P
hala yapamiyom o ayri. Sen kendini gelistirebilirsin.