• 27-08-2016, 00:28:30
    #10
    https://www.r10.net/youtube/1428610-y...muz-nasil.html

    efsaneler ölmez sadece şekil değiştirir

    "daha kötüsünü yapana kadar en kötüsü bu"
  • 27-08-2016, 00:38:07
    #11
    Mega Holdings siteleri gibi
  • 27-08-2016, 00:38:24
    #12
    MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah
    tek iyi değil, kötü olmayan yorum bu . Teşekkürler konu altına aldım yorumunuzu. Teşekkürler kötü bir yorum yapmadığınız için .d
  • 27-08-2016, 00:47:23
    #13
    Hocam bence başlamadan bırak. Bizde görmedik sayalım
  • 27-08-2016, 10:59:47
    #14
    Gold üye
    olumlu yorum yapmaya yeltendim amaa ta ki tema ücretini görene kadar
  • 27-08-2016, 11:16:13
    #15
    Bu nedir yahu hemde 100 lira 😀 şaka dimi beyler
  • 27-08-2016, 11:28:38
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Troll sanırım
  • 27-08-2016, 12:14:23
    #17
    Teknik iyi ama geliştirmen lazım
  • 27-08-2016, 12:18:00
    #18
    hocam tema nerede css bir birine girmiş sanırım iyi satışlar