MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maşallah
tek iyi değil, kötü olmayan yorum bu . Teşekkürler konu altına aldım yorumunuzu. Teşekkürler kötü bir yorum yapmadığınız için .d