missaydogdu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Doğrular neymiş siz söyleyin merak ettim

18 yaşında demişsiniz forumda ki çoğu tasarımcı freelancer çalışan öğrenci veya gençlerden oluşuyor bir göz atabilirsin.
Demişsiniz ki şurası değişebilir diye iyi bir dille söyleyin söyleyelim Ne diyelim bu konuda mesela .
Yalandan yorum yaparak kendini geliştirebilirsin deseydik ne kazanacaktı arkadaş ? Ben size söyleyeyim belki uzunca bir süre zamanını yeteneği olmayan birşeye(tasarıma) harcayacaktı.
Konu sahibi bu temaya 100 lira biçebiliyorsa bizde bu yorumları yapabiliriz öyleyse.
Bu konu satış değil de yardım konusu olsa emin olun kendini geliştirmesi için birşeyler söyleyebilirdik.
