• 28-08-2016, 04:56:01
    #28
    missaydogdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamıyorum neden bu heves kırmalar? Siz almazsınız beğenmezsiniz belki başkasının hoşuna gider. Herkes annesinin karnından zaten tema tasarlayarak doğdu dime. Güzel bir dille şurası olmamış değiştirebilirsiniz veya kardeş biraz daha uğraş bu şekilde satamazsınız diyebilirsiniz. Ama başından bırak, daha kötüsü olamazdı falan... Bir şeyler öğrenilmiş sonra üzerinde çalışmalar yapılmış kısacası ortada bir emek var. Çalışmayı beğenmeyebilirsiniz ama emeğe saygı gösterebilirsiniz. Birkaç yıl önceki konulara denk geliyorum bu şekilde aşağılamalar heves kırmalar görmüyorum ama sanırım jenarasyon farkından veya sürekli stress altında olmamızdan insanları kötüleyecek yerler arıyoruz. Belki dikkatinizi çekmemiştir tasarımı yapan arkadaş 18 YAŞINDA kısacası belkide bazılarının çocuğu yaşında yani önünde Allah ömür verirse kendini geliştirebileceği uzun bir süreç var. Lütfen birilerinin çalışmalarına yorum yaparken empati yeteneğinizi de kullanmayı deneyin yaptığınız doğruları söylemek değil yaptığınız aşağılamak.
    Ne güzel duyar kasıyorsunuz...

    Doğrular neymiş siz söyleyin merak ettim

    18 yaşında demişsiniz forumda ki çoğu tasarımcı freelancer çalışan öğrenci veya gençlerden oluşuyor bir göz atabilirsin.

    Demişsiniz ki şurası değişebilir diye iyi bir dille söyleyin söyleyelim Ne diyelim bu konuda mesela .

    Yalandan yorum yaparak kendini geliştirebilirsin deseydik ne kazanacaktı arkadaş ? Ben size söyleyeyim belki uzunca bir süre zamanını yeteneği olmayan birşeye(tasarıma) harcayacaktı.

    Konu sahibi bu temaya 100 lira biçebiliyorsa bizde bu yorumları yapabiliriz öyleyse.

    Bu konu satış değil de yardım konusu olsa emin olun kendini geliştirmesi için birşeyler söyleyebilirdik.
  • 28-08-2016, 05:15:27
    #29
    Hayırlı olsun. Bu arada mobil tema olarak nasıl, resim var mı hocam? Bir de admin paneli mevcut mu sistemin? Yapmayı düşünüyor musunuz?

    Temayı satın alacaklar için ve sizin için güncelleme paketi olarak kısa bir kopyala-yapıştır yaptım.

    88 / 100 Hız
    • Oluşturmayı önleyen JavaScript ve CSS kodlarını ekranın üst kısmındaki içerikten kaldırın
    • Tarayıcı önbellekleme özelliğinden yararlanın
    • Resimleri optimize edin

    7 Kural Başarılı


    Bunlar;
    Açılış sayfası yönlendirmelerinden kaçının
    Sayfanızda yönlendirme yok.
    CSS'yi küçültün
    CSS'niz küçültülmüş.
    Ekranın üst kısmındaki içeriğinize doğru şekilde öncelik verilmiş.
    HTML'yi küçültün
    HTML'niz küçültülmüş.
    JavaScript'i küçültün
    JavaScript içeriğiniz küçültülmüş.
    Sunucu yanıt süresini kısaltın
    Sunucunuz hızlı yanıt verdi.
    Sıkıştırmayı etkinleştirin
    Sıkıştırmayı etkinleştirmişsiniz.

    100 / 100 Kullanıcı Deneyimi

    Tebrikler! Hiçbir sorun bulunmadı.

    DİPNOT: Hız konusunda benim siteden hızlı.
  • 28-08-2016, 05:25:59
    #30
    bu temaysa ben neyim aga ya :/
  • 28-08-2016, 11:28:45
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Big_Turk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalmamışsın, çırpmamışsın uğraşmış birşeyler çıkartmışsın hocam tebrik ederim. Sen hiç burda 3 sayfa gereksiz yorum yapanların söylediklerine takılma. Her merdiven 1. basamaktan başlar ve yukarı doğru devam eder emin ol burada yaptığın işe saygı göstermeyenlerin bir çoğu o temayı wordress'e dahi entegre edemeyecek kişiler. Bundan dolayı onlardan üstte olduğunu ama burada durmaman gerektiğini bil yeterli.

    Tekrar tebrik ederim. vvarez sitelerinde tema arayıp emek vermenin ne olduğunu bilmeyen kişiler senin temanın güzelliğini göremezler
    pardon ama sen heralde 100 lira sokakda sürekli yerlerde karşına çıkıyo gereksiz yorum yapanlar derken insanların fikirlerine saygısı olmayan adamdan tema alınmaz seni kesinlikle boykot ediyorum kullandığın cümle belki farkında değilsin ama ağır bir cümle ..
  • 28-08-2016, 12:01:11
    #32
    En azından table kullanarak kodlamayı yapmamışsınız buda bir başarıdır bana göre. Sene olmuş 2016 hala table kullanarak web programcıyım diye geçinenler var.
  • 28-08-2016, 12:01:32
    #33
    oAkbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pardon ama sen heralde 100 lira sokakda sürekli yerlerde karşına çıkıyo gereksiz yorum yapanlar derken insanların fikirlerine saygısı olmayan adamdan tema alınmaz seni kesinlikle boykot ediyorum kullandığın cümle belki farkında değilsin ama ağır bir cümle ..
    Pardon ama sana zorla 100 tl karşılığında bu temayı satan mı var? Silah mı dayadılar kafana ? Nedir bu saldırma hissi? Ben mesajımda kimsenin mesajını alıntılamadım hakaret vari yorum yapanlar bana yanlış gelip doğru bir şekilde mesaj, yorum yapmışken beni hedef almansa ayrıca garip

    İnsanların fikirlerine saygıdan bahsedip başka birisinin yaptığı bir işe saygı göstermemense... Lütfen beni boykot et ve ürünlerimden satın alma
  • 28-08-2016, 12:06:32
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Big_Turk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardon ama sana zorla 100 tl karşılığında bu temayı satan mı var? Silah mı dayadılar kafana ? Nedir bu saldırma hissi? Ben mesajımda kimsenin mesajını alıntılamadım hakaret vari yorum yapanlar bana yanlış gelip doğru bir şekilde mesaj, yorum yapmışken beni hedef almansa ayrıca garip

    İnsanların fikirlerine saygıdan bahsedip başka birisinin yaptığı bir işe saygı göstermemense... Lütfen beni boykot et ve ürünlerimden satın alma
    yazdığını sen oku eğer konu ile alakası varsa sen haklısın
  • 28-08-2016, 12:17:42
    #35
    oAkbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazdığını sen oku eğer konu ile alakası varsa sen haklısın
    Hiç alakan olmamasına rağmen benim mesajımı alıntılayıp bana cevap yazacaksın, gelip insanların fikirlerine saygıdan bahsedeceksin sonrada madem fikre, yapılana saygın var neden bu adamın konusuna yapılan hakaret derecesindeki mesajları savunuyorsun diye sorduğumuzda sen haklısın deyip kenara çekileceksin ben haklıysam cevap verme olsun bitsin. Adam oturmuş kendince bir tema yapmış güzeldir değildir, 100 tl eder etmez bunu insanların onurunu ve hevesini kırarak yapamazsın. Benim konu sahibi ile hiç bir bağlantım yok ama bir yerde haksızlık varsa bunu söylemek gerekiyor. Saygı duy , saygı duyul bu kadar basit.
  • 28-08-2016, 12:20:18
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Big_Turk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç alakan olmamasına rağmen benim mesajımı alıntılayıp bana cevap yazacaksın, gelip insanların fikirlerine saygıdan bahsedeceksin sonrada madem fikre, yapılana saygın var neden bu adamın konusuna yapılan hakaret derecesindeki mesajları savunuyorsun diye sorduğumuzda sen haklısın deyip kenara çekileceksin ben haklıysam cevap verme olsun bitsin. Adam oturmuş kendince bir tema yapmış güzeldir değildir, 100 tl eder etmez bunu insanların onurunu ve hevesini kırarak yapamazsın. Benim konu sahibi ile hiç bir bağlantım yok ama bir yerde haksızlık varsa bunu söylemek gerekiyor. Saygı duy , saygı duyul bu kadar basit.
    işte senin anlamadığın nokta bu iyi yorum yapanlara Eyvallah Eleştiri olamaz niye yapanlar boş konuşuyo bakış açın benim yorum yazmamı tetikledi yoksa iyi bir insansın takip ediyorum çalışmalarını kişisel senle sorunum hiç olmadı olamazda Başarılar ..