yazdığını sen oku eğer konu ile alakası varsa sen haklısın
Hiç alakan olmamasına rağmen benim mesajımı alıntılayıp bana cevap yazacaksın, gelip insanların fikirlerine saygıdan bahsedeceksin sonrada madem fikre, yapılana saygın var neden bu adamın konusuna yapılan hakaret derecesindeki mesajları savunuyorsun diye sorduğumuzda sen haklısın deyip kenara çekileceksin ben haklıysam cevap verme olsun bitsin. Adam oturmuş kendince bir tema yapmış güzeldir değildir, 100 tl eder etmez bunu insanların onurunu ve hevesini kırarak yapamazsın. Benim konu sahibi ile hiç bir bağlantım yok ama bir yerde haksızlık varsa bunu söylemek gerekiyor. Saygı duy , saygı duyul bu kadar basit.