Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Anlamıyorum neden bu heves kırmalar? Siz almazsınız beğenmezsiniz belki başkasının hoşuna gider. Herkes annesinin karnından zaten tema tasarlayarak doğdu dime. Güzel bir dille şurası olmamış değiştirebilirsiniz veya kardeş biraz daha uğraş bu şekilde satamazsınız diyebilirsiniz. Ama başından bırak, daha kötüsü olamazdı falan... Bir şeyler öğrenilmiş sonra üzerinde çalışmalar yapılmış kısacası ortada bir emek var. Çalışmayı beğenmeyebilirsiniz ama emeğe saygı gösterebilirsiniz. Birkaç yıl önceki konulara denk geliyorum bu şekilde aşağılamalar heves kırmalar görmüyorum ama sanırım jenarasyon farkından veya sürekli stress altında olmamızdan insanları kötüleyecek yerler arıyoruz. Belki dikkatinizi çekmemiştir tasarımı yapan arkadaş 18 YAŞINDA kısacası belkide bazılarının çocuğu yaşında yani önünde Allah ömür verirse kendini geliştirebileceği uzun bir süreç var. Lütfen birilerinin çalışmalarına yorum yaparken empati yeteneğinizi de kullanmayı deneyin yaptığınız doğruları söylemek değil yaptığınız aşağılamak.