• 22-03-2016, 14:39:14
    #64
    Exclusivewp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş herkesi kendin gibi birşeylerin altına yatıyor sanıyorsun galiba. Botu bendenmi aldın banamı para ödedin ben sana sözmü.
    Yok oyle kardesim b3n sana satmadim etmedim sen botu alirken ben sana sart koymadim mi demedim mi botu eger satisa cikartacaksan mevzut musterilere de ucretli yada ucretsiz orasi sana kalmis destek vereceksin diye tamam dedin ne oldu da simdi kiviriyorsun. Adamlar senden almamis olabilir ama ben sana bu botun satis hakkinda bu sarti koymusum. Insanlara destek vermiyorsan soyle 1 ay sonra askerligim bitiyor. Geldigimde botu gunceller insanlara acik kaaynak veririm madur etmene gerek yok. Sakin parasini ben almadim deme en bastan beri biliyordun satis sartini
    aziz5055 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Andersen'den masallar anlatmana gerek yok.Ufuk'tan devralırken bu botun kullanıcıları olduğunu bilmiyor muydun? Onlara destek olmak zorunda olduğunu da bilmiyor muydun? Bu yüzden sende hakkımız var, bize borçlusun.Ufuk'la aranızda geçenler sizi ilgilendirir, biz satınalanları ilgilendirmez.Ömürboyu destek sözüyle aldık, şimdi ne olacak? Empati yap, bir kere de kendini bizim yerimize koy ve öyle düşün.Bizim ne suçumuz var?
    Tesekkur ederim ticaret anlayisiniz icin.
  • 22-03-2016, 17:05:37
    #65
    Üyeliği durduruldu
    aziz5055 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Andersen'den masallar anlatmana gerek yok.Ufuk'tan devralırken bu botun kullanıcıları olduğunu bilmiyor muydun? Onlara destek olmak zorunda olduğunu da bilmiyor muydun? Bu yüzden sende hakkımız var, bize borçlusun.Ufuk'la aranızda geçenler sizi ilgilendirir, biz satınalanları ilgilendirmez.Ömürboyu destek sözüyle aldık, şimdi ne olacak? Empati yap, bir kere de kendini bizim yerimize koy ve öyle düşün.Bizim ne suçumuz var?
    Bak senin uslubun çok yanlış ama ben sana bir kez daha insan gibi cevap veriyorum. Botu satan arkadaş size ömür boyu destek verdiğini iddaa ediyorsunuz. Ama o arkadaş bu görselde http://prntscr.com/ai8nn5 destek vermek zorunda değildim 6 aydır kendimden veriyordum zaten diyor. Ben bu konuya istinaden aldım. Bak gene aynı resimde ne diyor " Satış hakları tamamen onun olacak diyor kendi kullanıcaksa ona birşey diyemem ama satarsa destek vermesini isteyeceğim diyor" Yani herkese satarım abi ben bu yazılımı ister ticaret yapsın ister kullansın diyor demi. Şimdi ben aldım ve satmıyorum kardeşim sana verilen sözlere ne oldu ? Şimdi bumu ilkeli doğru ticaret. Yani senin görmek istemediğin sana verdiği sözlerin zaten bir anlamı yok alacak kişinin keyfinde sana verilen sözler. He şunu deseydi bak kardeşim ben bu yazılımı eski müşterilere ömür boyu ücretsiz destek verecek kişiye satacağım onları mağdur edemem deseydi zaten kimseye satamazdı. Onun amacı askere gitmeden önce elden çıkarmak hakkında çıkacak şikayetlerdende kurtulmaktı. Ve kardeşim benim bunu başkasına tamir ettirdiğimi biliyordu şu an tamir ettiriceğim kimse yok ve satmıyorum ne olacak şimdi sana verilen sözlerin garantörlüğü kimde ? Benmi şimdi seni mağdur ettim ? Benmi seni bu duruma düşürdüm. Halada anlamak istemiyorsan sana masal geliyorsa onada birşey diyemem. Bot satışı devam edicek sistem değişiyor herkesede yardımcı olacağım. Yazılımı kimse açık kaynak kodlu veremez forumdada gerekli olan yapılır. Tekrar söylüyorum sana karşı vicdanım çok rahat seni bu duruma ben düşürmedim paranı almadım sana vaatlerde vermedim.
  • 22-03-2016, 18:02:12
    #66
    Kardesim LafLari carPitma bak ne demisim. Omur boyu destek sozu vermedim ama gonulluce ve icimden gelerek 6 ay insanlara kesintisiz destek verdim. 6 ay yada daha uzun destek kesinlikle satis konumda yazmiyordu yazmasa bile ben askerde olmasam insanlara destegi halen vermeyr devam ederdim bu benim ticaret anlayisim. O kadar sattin simdi satmiyorum destekte yok diyorsun ne guzel. Diyorsun ki musterileri emin ellere teslim etseydin diye sen satamayacagin destegini veremeyecegin urunun satisina girmeseydin. Ben eger satmasaydim urunu acik kaynak verirdim botu ki insanlar kendilerine destek verecek ucretli ucretsiz birisini bulurlardi. Konuya bir daha dahil etme konu benim sorunum degil tamamen senin satis ve destegini ustlendigin bi konu. O yuzden insanlari yok ufugun musteri yok benim diye davranma satin alip satisa cikartma sartinda oldugu gibi herkese destek ver.
  • 22-03-2016, 18:08:14
    #67
    Üyeliği durduruldu
    Üslubum dobradır, bazılarına ters gelebilir.
    Verdiğin cevabın konuyla uzaktan yakından alakası yok.Tekrar söylüyorum, Ufuk'la olan sorun ikinizi ilgilendirir.Ben haticeye değil, neticeye bakarım.Bu bot için bir şekilde para ödemiş miyim? Evet.Ömür boyu garantisi var mı? Evet.Bu hizmeti kimin verdiği önemli değil.Verilip verilmediği önemli.Hizmet veriliyor mu? Hayır.Mesele bu kadar basit.Sen rahat ol ama ah alırsan sonu kötü olur.İlahi adalet olduğunu da unutma.
    Bir ay daha bekleriz, Ufuk yardımcı olacaktır, inanıyorum.
  • 22-03-2016, 20:53:34
    #68
    Üyeliği durduruldu
    aziz5055 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üslubum dobradır, bazılarına ters gelebilir.
    Verdiğin cevabın konuyla uzaktan yakından alakası yok.Tekrar söylüyorum, Ufuk'la olan sorun ikinizi ilgilendirir.Ben haticeye değil, neticeye bakarım.Bu bot için bir şekilde para ödemiş miyim? Evet.Ömür boyu garantisi var mı? Evet.Bu hizmeti kimin verdiği önemli değil.Verilip verilmediği önemli.Hizmet veriliyor mu? Hayır.Mesele bu kadar basit.Sen rahat ol ama ah alırsan sonu kötü olur.İlahi adalet olduğunu da unutma.
    Bir ay daha bekleriz, Ufuk yardımcı olacaktır, inanıyorum.
    "Kardesim LafLari carPitma bak ne demisim. Omur boyu destek sozu vermedim ama gonulluce ve icimden gelerek 6 ay insanlara kesintisiz destek verdim. "

    Kardeş sende algılama problemimi var ? Bak adam ben ömürboyu destek garantisi vermedim diyor benden neden destek istiyorsun ? Şaka gibisin yemin ediyorum. O adam size satıyor para alıyor destek sözü vermedim diyor sen gelip benden ücretsiz destek ver bana diyorsun. Ya adam sana vericem dememiş yukarda yazmıs adam.Dobralık başka kerizlik çok başka kusura bakma. Hem bana satış haklarını satıp hem size açık kaynakmı dağıtacaktı yani buna inanıyormusun. Emin ol ufuk sana ömür boyu ücretsiz destek olacaktır. Gerçi o böyle birşey dememiş ama sen iddaa ediyorsun. Biriniz yalan söylüyor.

    Bak gene altını çiziyorum. Adam satın alan kişi kendi bilir diyor satış konusunda . Ben bu şartla aldım kardeş bak sana kendi konuşmasınıda gönderdim. Sen hala aranızda diyorsun aramızda olan birşey yok. Sen ömürboyu diyosun adam ben oyle birşey demedim diyorsun ikiniz çelişiyorsunuz. Bunu ben almasam baskası alacaktı siz her halukarda mağdur zaten olacaktınız. Alan kişi ben kullanıcam deseydi size yazılımı açık kaynak olarak dağıtamazdı. O uyanıklık yaptı aradan çıktı. Günün sonunda seni bu pozisyona iten mağdur eden ben değilim. O gölünden kopmus ucretsiz destek vermiş size sonra satmış. Ben almışım benim gönlümden kopmuyorsa kim ne diyebilir. Yazılım desteği sadece ücretli olarak verilecektir. Satış hakları bende eski müşterilere elimden geldiğince yardımcı olucağımı soylemiş olabilirim. Ama ömür boyu destek kim kime verebilir başkasının sözlerini ben tutmak zorunda değilim. Kendi sattıklarım bunun dışında onlara bişey diyemem.
  • 22-03-2016, 22:20:24
    #69
    Asil sende algi problemi mi alan kisi kendi bilir dedim ama neyi kendi bilir demisim bak bakalim. Satisini yapip yapmamak icin kendi bilir ki satacaksa destek sartim var dedim burada tereddut yok kesinlik var. Sen satisa bi kere koydun ve sattigin kisiler var. Ben artik satmiyorum destekte vermiyorum git kimden aldiysan ona deme hakkin yok. Sen satin alirken benim sattigim insanlarada destek sartini kabul ettin. Ikincisi benim lafimin arkasina siginma evet ben omur boyu destek sozu vermedim ama verirdim surekli destegini bundan kimsenin subhesi olmasin. Sen destek sartiyla aldin eski yeni dahil
  • 22-03-2016, 22:28:22
    #70
    aziz5055 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üslubum dobradır, bazılarına ters gelebilir.
    Verdiğin cevabın konuyla uzaktan yakından alakası yok.Tekrar söylüyorum, Ufuk'la olan sorun ikinizi ilgilendirir.Ben haticeye değil, neticeye bakarım.Bu bot için bir şekilde para ödemiş miyim? Evet.Ömür boyu garantisi var mı? Evet.Bu hizmeti kimin verdiği önemli değil.Verilip verilmediği önemli.Hizmet veriliyor mu? Hayır.Mesele bu kadar basit.Sen rahat ol ama ah alırsan sonu kötü olur.İlahi adalet olduğunu da unutma.
    Bir ay daha bekleriz, Ufuk yardımcı olacaktır, inanıyorum.
    Exclusivewp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Kardesim LafLari carPitma bak ne demisim. Omur boyu destek sozu vermedim ama gonulluce ve icimden gelerek 6 ay insanlara kesintisiz destek verdim. "

    Kardeş sende algılama problemimi var ? Bak adam ben ömürboyu destek garantisi vermedim diyor benden neden destek istiyorsun ? Şaka gibisin yemin ediyorum. O adam size satıyor para alıyor destek sözü vermedim diyor sen gelip benden ücretsiz destek ver bana diyorsun. Ya adam sana vericem dememiş yukarda yazmıs adam.Dobralık başka kerizlik çok başka kusura bakma. Hem bana satış haklarını satıp hem size açık kaynakmı dağıtacaktı yani buna inanıyormusun. Emin ol ufuk sana ömür boyu ücretsiz destek olacaktır. Gerçi o böyle birşey dememiş ama sen iddaa ediyorsun. Biriniz yalan söylüyor.

    Bak gene altını çiziyorum. Adam satın alan kişi kendi bilir diyor satış konusunda . Ben bu şartla aldım kardeş bak sana kendi konuşmasınıda gönderdim. Sen hala aranızda diyorsun aramızda olan birşey yok. Sen ömürboyu diyosun adam ben oyle birşey demedim diyorsun ikiniz çelişiyorsunuz. Bunu ben almasam baskası alacaktı siz her halukarda mağdur zaten olacaktınız. Alan kişi ben kullanıcam deseydi size yazılımı açık kaynak olarak dağıtamazdı. O uyanıklık yaptı aradan çıktı. Günün sonunda seni bu pozisyona iten mağdur eden ben değilim. O gölünden kopmus ucretsiz destek vermiş size sonra satmış. Ben almışım benim gönlümden kopmuyorsa kim ne diyebilir. Yazılım desteği sadece ücretli olarak verilecektir. Satış hakları bende eski müşterilere elimden geldiğince yardımcı olucağımı soylemiş olabilirim. Ama ömür boyu destek kim kime verebilir başkasının sözlerini ben tutmak zorunda değilim. Kendi sattıklarım bunun dışında onlara bişey diyemem.
    ufukt51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asil sende algi problemi mi alan kisi kendi bilir dedim ama neyi kendi bilir demisim bak bakalim. Satisini yapip yapmamak icin kendi bilir ki satacaksa destek sartim var dedim burada tereddut yok kesinlik var. Sen satisa bi kere koydun ve sattigin kisiler var. Ben artik satmiyorum destekte vermiyorum git kimden aldiysan ona deme hakkin yok. Sen satin alirken benim sattigim insanlarada destek sartini kabul ettin. Ikincisi benim lafimin arkasina siginma evet ben omur boyu destek sozu vermedim ama verirdim surekli destegini bundan kimsenin subhesi olmasin. Sen destek sartiyla aldin eski yeni dahil
    benim hatırladığım kadarıyla botu satarken en az 5 botun çalışacağına dair konuda bilgi vardı şimdi haklarını sattınız en az 5 bot çalışmazsa sizmi suçlusunuz ?

    Modlardan ricam konunun önceki hallerinde yazan bu 5 botun çalışacağına dair garantinin verildiği yazıyı görmek istiyorumda ben botu alırken tüm o şartları göz önünde bulundurarak almıştım şimdi hakkım varmıdır yokmudur sizin söyleyeceğiniz karara uyacağım. Botu başkasına devretmiş oda zaten pek ilgilenmiyor. Devralan kişinin konusundaki son msjlar şöyle https://www.r10.net/wordpress-tema-am...zi-botu-7.html bu mağduriyeti kimin halletmesi gerekir. Bana göre ufuk sorumludur. Devretsede biz bu botu ufuktan aldık ve alırken devretmesi vs.. birşey ortalıkta yoktu minimum 5 botun çalışacağına dair konusuna yazmış ve o şartlada almıştık botu şuanda çoğu bot çalışmıyor.

    Moderatör arkadaşlara güveniyorum. Çoğumuz botu ufuktan aldık ve konusunda 5 botun çalışacağına dair yazı vardı. konuyu eski haline getirilirse görürüz.

    Asıl Konu : https://www.r10.net/wordpress-tema-am...dizi-botu.html

    @caliente @AlperA. @Emrah @RHSBILISIM @Yeniceri @Yenile
  • 22-03-2016, 23:00:16
    #71
    SARIYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim hatırladığım kadarıyla botu satarken en az 5 botun çalışacağına dair konuda bilgi
    Arkadaslar algida secicilik mi yapiyorsunuz. Destegin sorumlusu gecmis ve gelecekte bu arkadas olacaktir. Satis sartlarina uysun. Siz apple markasi devretse eski ekipten aldim onlar destek vermek zorunda mi dersin sonucta parayi eski ekip kazanmis degil mi. Satis sartlarina uyun eski yeni musterileri madur etmeyin. Daha fazla yazmak istemiyorum
  • 22-03-2016, 23:20:56
    #72
    Üyeliği durduruldu
    ufukt51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar algida secicilik mi yapiyorsunuz. Destegin sorumlusu gecmis ve gelecekte bu arkadas olacaktir. Satis sartlarina uysun. Siz apple markasi devretse eski ekipten aldim onlar destek vermek zorunda mi dersin sonucta parayi eski ekip kazanmis degil mi. Satis sartlarina uyun eski yeni musterileri madur etmeyin. Daha fazla yazmak istemiyorum
    Sen bu yazılımı arkadaşlara satarken ömürboyu ücretsiz destek diye sattın. Sonra satış hakları konunda sana sordular. Sende alacak kişi kullanıcaksa bişey diyemem satarsa destek vermesini isteyeceğim dedin bu şartdırda demedin. Yani ben aldım ve kullanıyorum eski müşterilerine destek verme hakkım seninde dediğin gibi bende saklı. Onuda geçtim gene kendi konunda dediğin şey ben ömür boyu ücretsiz destek sözü vermedim 6 ay idare ettim kendimden dedin. Eee o zaman böyleyse senin eski müşterilerine ben neden destek veriyorum pardon hemde ömürboyu. Yani kusura bakma sen dürüst değilsin. He şunu yapabilirim botun satış haklarını geri satın alırsın verdiğin arkadaşlara sözlerini tutarsın ona bişey diyemem. Müşteri ömür boyu ücretsiz aldık diyor sen ben 6 ay kendimden verdim oyle birşey yok diyorsun. Senin parasını alıp sattığın desteğini kendinden verdiğin şeyin ömür boyu benden ücretsiz desteğini vermemi istiyorsun.

    http://prntscr.com/ai8nn5