ufukt51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaslar algida secicilik mi yapiyorsunuz. Destegin sorumlusu gecmis ve gelecekte bu arkadas olacaktir. Satis sartlarina uysun. Siz apple markasi devretse eski ekipten aldim onlar destek vermek zorunda mi dersin sonucta parayi eski ekip kazanmis degil mi. Satis sartlarina uyun eski yeni musterileri madur etmeyin. Daha fazla yazmak istemiyorum
Sen bu yazılımı arkadaşlara satarken ömürboyu ücretsiz destek diye sattın. Sonra satış hakları konunda sana sordular. Sende alacak kişi kullanıcaksa bişey diyemem satarsa destek vermesini isteyeceğim dedin bu şartdırda demedin. Yani ben aldım ve kullanıyorum eski müşterilerine destek verme hakkım seninde dediğin gibi bende saklı. Onuda geçtim gene kendi konunda dediğin şey ben ömür boyu ücretsiz destek sözü vermedim 6 ay idare ettim kendimden dedin. Eee o zaman böyleyse senin eski müşterilerine ben neden destek veriyorum pardon hemde ömürboyu. Yani kusura bakma sen dürüst değilsin. He şunu yapabilirim botun satış haklarını geri satın alırsın verdiğin arkadaşlara sözlerini tutarsın ona bişey diyemem. Müşteri ömür boyu ücretsiz aldık diyor sen ben 6 ay kendimden verdim oyle birşey yok diyorsun. Senin parasını alıp sattığın desteğini kendinden verdiğin şeyin ömür boyu benden ücretsiz desteğini vermemi istiyorsun.

http://prntscr.com/ai8nn5