Üslubum dobradır, bazılarına ters gelebilir.
Verdiğin cevabın konuyla uzaktan yakından alakası yok.Tekrar söylüyorum, Ufuk'la olan sorun ikinizi ilgilendirir.Ben haticeye değil, neticeye bakarım.Bu bot için bir şekilde para ödemiş miyim? Evet.Ömür boyu garantisi var mı? Evet.Bu hizmeti kimin verdiği önemli değil.Verilip verilmediği önemli.Hizmet veriliyor mu? Hayır.Mesele bu kadar basit.Sen rahat ol ama ah alırsan sonu kötü olur.İlahi adalet olduğunu da unutma.
Bir ay daha bekleriz, Ufuk yardımcı olacaktır, inanıyorum.