• 10-05-2016, 19:18:14
    #82
    metinakin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam size şöyle bir fikir önereyim. Bu eski müşterilerden 10-20 TL gibi bir ücret alarak exbot v3 yada v4 gibi üst versiyon bir bot çıkaralım. Hem size ait olur ve satış yaparsınız hem de biz faydalanmış oluruz.
    katılıyorum ufuk devam ettirmeli.

    @AlperA.;@PsdBul;@RHSBILISIM;@caliente;
  • 10-05-2016, 19:24:36
    #83
    Satış haklarını devrettiğiniz için o bot üzerinden satış yapmanız etik olmaz. İsteğinize bağlı olarak ücretsiz güncelleme yayınlayabilirsiniz. Ancak satış için yeni bot yazmalısınız.
  • 10-05-2016, 19:36:57
    #84
    @psdpul 'a teşekkür ederim. mail adreslerinizi iletirseniz bu akşamdan itibaren güncellemelerini dağıtabilirim tabiki de şifreli olarak. moderatör haklı arkadaşlar dizi botunun tekrar satışı pek etik olmaz. banlansın ya da banlanmasın botun satış hakları arkadaşta.
  • 10-05-2016, 20:56:59
    #85
    ufukt51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ECanKIRKIC;@SARIYILDIRIM;@alpera07;@metinakin;@kirsehirli;@ErolMusni;@FrtTML;@KhonTezS;@ultrasalgeria ;@erd3mk;@kariyermimari;@Zenenet;@wazgecilmezim;@site1748;@humpyers;@Neymaro;@aziz5055;@eglenelim; konu da satın aldıgını görebildigim kişiler olarak etiketledim sizleri. Birçok kişinin bildiği üzere botu yazan kişi benim ancak satış haklarını destek sağlaması şartıyla konuyu açan arkadaşa devretmiştim. Ancak arkadaş ben askerdeyken güncelleme çıkartmakta zorluk çekmiş ve birçok arkadaş mağdur olmuş.
    Moderatörlerinde izni olursa bu arkadaşın foruma herhangi bir nedenden dönmesini doğru bulmuyorum askerden döndüm ve arkadaşlara bir defaya mahsus güncelleme dosyalarını şifreli olarak verme teklifinde bulunuyorum. Kesinlikle satış yapmayacağım ki haklarını ne olursa olsun arkadaşa devrettim. Bundan sonra şifresiz dağıtsada kendi bileceği iş.
    Uygun görürseniz sadece bir defalık güncellemesini yayınlamak istiyorum. Güncelleme sonrası sitelerde yer alacak değişiklikler vs için tekrar güncelleme yayınlamayacagım böyle bir yükümlülüğüm yok, ben tamamıyla arkadaşa devretmiştim eski müşteriler dahil sistemin tüm güncellemeleri yapacaktı ama yapamadı.
    Dediğim gibi bir defaya mahsus güncelleme yayınlamama izin var mı? Eğer izin verirseniz arkadaşlar bana mail adreslerini iletsinler güncelleme dosyalarını ileteyim.
    @AlperA.;@PsdBul;@RHSBILISIM;@caliente;
    ufukt51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @psdpul 'a teşekkür ederim. mail adreslerinizi iletirseniz bu akşamdan itibaren güncellemelerini dağıtabilirim tabiki de şifreli olarak. moderatör haklı arkadaşlar dizi botunun tekrar satışı pek etik olmaz. banlansın ya da banlanmasın botun satış hakları arkadaşta.
    Peki bizim o bizi 'dolandıran' arkadaşa suç duyurusunda bulunmamız uygun olmaz mı? Çünkü 100 lira gibi bir parayı kimse yolda bulmuyor, aksine asgari ücret ile çalışan arkadaşlarımız bu para için günlerce fabrikada çalışmış oluyor. Eğer o kişi gelip hak iddia edecek ise önce sahip olduğu hizmeti satarken vermiş olduğu sözleri yerine getirmiş olması gerekiyor. Ayrıca eğer hak iddia eder ise forumda toplanıp toplu bir şekilde suç duyurusunda bulunur isek en az 2000-2500 TL civarında bir zarara uğramış olacaktır zaten. Bence bunu göze alarak hak iddia etmesi biraz saçma olacaktır.
    +
    Botu başta yazan zaten sizdiniz ve ona v2 versiyonunun haklarını devrettiniz. Başka bir isimde örneğin EzBot v3 gibi bir isimle benzer kodları yazarak devam ettirebilirsiniz.
  • 10-05-2016, 21:21:48
    #86
    metinakin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bizim o bizi 'dolandıran' arkadaşa suç duyurusunda bulunmamız uygun olmaz mı? Çünkü 100 lira gibi bir parayı kimse yolda bulmuyor, aksine asgari ücret ile çalışan arkadaşlarımız bu para için günlerce fabrikada çalışmış oluyor. Eğer o kişi gelip hak iddia edecek ise önce sahip olduğu hizmeti satarken vermiş olduğu sözleri yerine getirmiş olması gerekiyor. Ayrıca eğer hak iddia eder ise forumda toplanıp toplu bir şekilde suç duyurusunda bulunur isek en az 2000-2500 TL civarında bir zarara uğramış olacaktır zaten. Bence bunu göze alarak hak iddia etmesi biraz saçma olacaktır.
    +
    Botu başta yazan zaten sizdiniz ve ona v2 versiyonunun haklarını devrettiniz. Başka bir isimde örneğin EzBot v3 gibi bir isimle benzer kodları yazarak devam ettirebilirsiniz.
    Malesef kişinin izni olmadan geri alınamaz. Belli bir ücret karşılığı devir edilmiş. Sizler toplanarak hakkınızı yasal yollardan tabiki arayabilirsiniz. İkisi farklı konular.
  • 10-05-2016, 22:07:31
    #87
    metinakin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bizim o bizi 'dolandıran' arkadaşa suç duyurusunda bulunmamız uygun olmaz mı? Çünkü 100 lira gibi bir parayı kimse yolda bulmuyor, aksine asgari ücret ile çalışan arkadaşlarımız bu para için günlerce fabrikada çalışmış oluyor. Eğer o kişi gelip hak iddia edecek ise önce sahip olduğu hizmeti satarken vermiş olduğu sözleri yerine getirmiş olması gerekiyor. Ayrıca eğer hak iddia eder ise forumda toplanıp toplu bir şekilde suç duyurusunda bulunur isek en az 2000-2500 TL civarında bir zarara uğramış olacaktır zaten. Bence bunu göze alarak hak iddia etmesi biraz saçma olacaktır.
    +
    Botu başta yazan zaten sizdiniz ve ona v2 versiyonunun haklarını devrettiniz. Başka bir isimde örneğin EzBot v3 gibi bir isimle benzer kodları yazarak devam ettirebilirsiniz.
    forumda arkadaş şikayet konusu açmıştı o konudan dolayı banlandı:https://www.r10.net/sikayetim-var/158...post1071497256
    satışını etik bulmuyorum, arkadaş ver sana verdiğim parayı tekrar satışa çıkart dedi de. Ne anladım ben o işten hem ben yazayım sana satayım sende bundan kar elde et, hemde sana verdiğim parayı geri ver bana benimde sattıklarım bedavadan karım olsun. Mantıklı olan birşey de değil şimdilik satış vs düşünmüyorum herhangi bir şekilde.
    Vaktim yok inanın buna.
  • 15-05-2016, 22:29:47
    #88
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef kişinin izni olmadan geri alınamaz. Belli bir ücret karşılığı devir edilmiş. Sizler toplanarak hakkınızı yasal yollardan tabiki arayabilirsiniz. İkisi farklı konular.
    ufukt51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda arkadaş şikayet konusu açmıştı o konudan dolayı banlandı:https://www.r10.net/sikayetim-var/158...post1071497256
    satışını etik bulmuyorum, arkadaş ver sana verdiğim parayı tekrar satışa çıkart dedi de. Ne anladım ben o işten hem ben yazayım sana satayım sende bundan kar elde et, hemde sana verdiğim parayı geri ver bana benimde sattıklarım bedavadan karım olsun. Mantıklı olan birşey de değil şimdilik satış vs düşünmüyorum herhangi bir şekilde.
    Vaktim yok inanın buna.
    başka bir isimle botun satışına devam etsen çok iyi olur aslında mesela sen satışı yaparken güncelleme yapıcana söz vermedin ve ücretsiz güncellemeler yaptın saolasın. Ancak konunda en az 5 bot çalışacaktır ve lisans ömür boyudur diye yazıyordu 5 bot ömür boyu çalışması gerekir botun haklarını devir etsende bu kadar kişi baya bir süre mağdur oldu. Mağdur olmalarını geçtim kendimi örnek vereyim ömür boyu 5 botun kesin çalışacağına dair konundaki o yazıyı gördüğüm için aldım şimdi yine sen başka bir kategoride bot yapsan belki yine senden alırım ama eskisi gibi güvenemem herşey için saolasın.
  • 17-05-2016, 08:44:18
    #89
    Satış konusu satış konuluğundan çıkmış, var ise bi' probleminiz lütfen Şikayetim Var kategorisini kullanarak çözüm arayınız.