Hocam size şöyle bir fikir önereyim. Bu eski müşterilerden 10-20 TL gibi bir ücret alarak exbot v3 yada v4 gibi üst versiyon bir bot çıkaralım. Hem size ait olur ve satış yaparsınız hem de biz faydalanmış oluruz.
katılıyorum ufuk devam ettirmeli.
@AlperA.;
@PsdBul;
@RHSBILISIM;
@caliente;