SARIYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim hatırladığım kadarıyla botu satarken en az 5 botun çalışacağına dair konuda bilgi
Arkadaslar algida secicilik mi yapiyorsunuz. Destegin sorumlusu gecmis ve gelecekte bu arkadas olacaktir. Satis sartlarina uysun. Siz apple markasi devretse eski ekipten aldim onlar destek vermek zorunda mi dersin sonucta parayi eski ekip kazanmis degil mi. Satis sartlarina uyun eski yeni musterileri madur etmeyin. Daha fazla yazmak istemiyorum