sayyac.com spama başladı
52
●3.423
- 18-02-2010, 01:19:41Üyeliği durduruldusayyac dan gelen maillere ilgi ile bakıyorum en azından boş luzumsuz mail gelmiyor
faydalı mail geliyor
facebokdan gelen maillerden daha iyidir en azından. - 18-02-2010, 02:13:18Üyeliği durdurulduÖnceki mesajınıza göre bu kural yoktu. Bu kuralın eklenmesi bir aşama ama yine de saçma, hem de çok saçma. Hiç bir web sitesinde böyle bir sözleşme yok. Kimse durup durup sözleşme okumaz. Anca üye girişi yapıldığında "sözleşme yenilendi, lütfen onaylayın" gibi bir uyarı çıkarılması lazım. Onaylanmazsa üyelik durdurulur, mail gönderilmez. Olur biter. Ha banane ben bunlarla mı uğraşacağım derlerse amatör yayın hayatlarına devam ederler.CaLViN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2010, 02:14:26Onu da yaparlar eminimWebustad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2010, 09:26:2420 Ocak 2010 tarihinde r10 Daha.net'in reklam maillerini gönderdi.. Sayyac'ı spamcı olarak niteleyenler,aynı eleştiriyi r10 içinde yaptılarmı?..
- 18-02-2010, 12:44:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.gökhan sen çok konuşuyosun önce büyü sonra öğren sonra konuş. bilmediğin konular hakkında konuşman gerekmiyor. Çok boş konuşmuşsun yukarıda hepsini gördüm.gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamın sitesine üye isen sana email gönderme hakkı var. Mevcut sitesinde veya Kendi projelerinde yukarıda bir arkadaşın dediği gibi. Çok beleşçisiniz. Hem bedava olsun hem reklam olmasın hem email atmasın. Görende sizi sütten çıkma ak kaşık sanıcak. Aranızda spam yapan yok mu ? Yapmıyorum diyen birisi varsa backlink kasıyor o da spam sayılır. Dolayısı ile kimse başkasına taş atmasın.
Sayyaç sonuna kadar haklı, boşuna kıskanıp b.k atmayın - 18-02-2010, 14:00:06demek ki sağlam hitin yoksever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30k da woopra hesabı ücretli yapmanı istiyor neyse sayyac favorimdir
- 18-02-2010, 14:12:48Arkadaşlar sayyac tek mail işinden para kazanmıyor !
Sayyac 1 milyona yakın sitede kullanılıyor. ve bu sitelerin çoğunda ziyaretçi kazanıyor. yani çoğu webmaster bir siteye girdiğinde direk sayyac a bakar hitine merak eder. bazı ziyaretçilerde aynı işlevi yapar. yani sayyac 10 milyon hit sayıyorsa 500 600k sı sayyac a akıyor ve adsense reklamlarını görüyorsunuz. + sayyac logosunda arada reklam da gösteriyor. + adamlar bu işten kazanmasa çoktan bırakmıştı...