• 15-02-2010, 12:39:14
    #1
    sayyac.com artık kullanıcılarına reklam mailleri atmaya başladı.
    Bence hiç güzel bir davranış değil. Kazan kazandır reklamı yollamış son olarak. Firma kendilerinin mi yoksa başkasının mı bilmiyorum ama bu firmada dolandırıp tüyerse sayyacçok hasar görecek...
  • 15-02-2010, 12:41:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Zaten neden telekom tarafından kapatıldığı konusu tam bir mide bulantısıydı. Benim düşüncem sayyac.com eskisi gibi rağbet göremeyecek.
  • 15-02-2010, 12:45:03
    #3
    Üyeliği durduruldu


    Şöyle birşey gelmiş banada.
  • 15-02-2010, 12:47:59
    #4
    Ee bu adamlar nasıl kazanıcak ?
  • 15-02-2010, 12:51:48
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    googlemasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ee bu adamlar nasıl kazanıcak ?
    bize ne ?

    Onlar kazanacak diye spam'a evet mi diyelim yani.
  • 15-02-2010, 13:12:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    egalix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bize ne ?

    Onlar kazanacak diye spam'a evet mi diyelim yani.
    Kullanma Arkadaşım O Zaman , Adam Sana Ücretsiz Servis Sunuyo .

    Sende Diyosunki ; Bedava Olsun , Reklam Olmasın , Spam Olmasın.

    Zorla Kullan Veya Kullanma Diyen Yok Sana.

    Biraz Mantıklı Düşünelim.

    Gülü Seven Dikenine Katlanır
  • 15-02-2010, 13:15:18
    #7
    Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birçoğumuz Zevkine Web Sitesi Açarız , Birçoğumuz Gelir Elde Etmek İçin

    Bize ne ?

    Diye Bişey Yok , Sayyac.com ' un Senin Olduğunu Farzet.

    O Kadar Gelişmiş Bi Site , Ama Gelirin Hiç Yok.

    Bize Ne Diyosan , Kullanmıcaksın.
    Kullandığımı nerden çıkardın ?

    GOOGLE gibi bir dev varken neden böyle acemi, yabancı çakması ve en ufak bir popülerlikte spam atıcak kadar düz kafalı insanlar ile çalışayım.

    Sonra da aynı siz ağıt yakarsınız neden bizim hiç uluslararası projemiz yok diye.
  • 15-02-2010, 13:23:47
    #8
    Türk telekom yasağı konusunda yoruma katılıyorum. bende o konuda şüpheliyim.
  • 15-02-2010, 13:52:27
    #9
    Arkadaşlar zaten sayyac.com da reklam var.. benim demek istedigim çok farklı birşey...
    bu arada sayac hizmetini kullanıyoruz diye spamlarına göz yumacagız anlamına gelmez...
    Beğenmiyorsan kullanma gibi birşey anayasa da yok! SPAM YASAK!