• 18-02-2010, 20:17:24
    #46
    pyromus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gökhan sen çok konuşuyosun önce büyü sonra öğren sonra konuş. bilmediğin konular hakkında konuşman gerekmiyor. Çok boş konuşmuşsun yukarıda hepsini gördüm.

    Adamın sitesine üye isen sana email gönderme hakkı var. Mevcut sitesinde veya Kendi projelerinde yukarıda bir arkadaşın dediği gibi. Çok beleşçisiniz. Hem bedava olsun hem reklam olmasın hem email atmasın. Görende sizi sütten çıkma ak kaşık sanıcak. Aranızda spam yapan yok mu ? Yapmıyorum diyen birisi varsa backlink kasıyor o da spam sayılır. Dolayısı ile kimse başkasına taş atmasın.

    Sayyaç sonuna kadar haklı, boşuna kıskanıp b.k atmayın
    Bence boş konuşan sensin. Boş konuşuyosam bütün mesajlarımı niye okuyosun. Büyüyüp sen gelde abin sana biraz bilgi versin. Karşında 3 yaşında çocuk yok.

    Mail gönderecekse kendi sitesinin durumuyla ilgili mail göndersin. Milletten reklam alıp paraları yeyip bize spam basmasın.

    Bedavaysa bedavalığını bilsin. Millet ondan sayaç dilenmiyor vermezse vermesin. Bedava veriyorum o zaman ağzına bile ederim mantığını ilk sizde duyuyorum.

    gezginturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 Ocak 2010 tarihinde r10 Daha.net'in reklam maillerini gönderdi.. Sayyac'ı spamcı olarak niteleyenler,aynı eleştiriyi r10 içinde yaptılarmı?..
    Evet onuda şikayet ettik ama bazı çok bilmiş arkadaşlar kardeşim bedava hizmet alıyosunuz onlarda altı üstü sokuyolar en dibine kadar ne var bunda dediler. O konuda pert oldu. Bu tip konular zaten r10da hep bu hale geliyor. Millet sömürülmeye o kada alışmışki artık zevk alır olmuş

    Eskilerden bir film repliği: Sen bu kadar eşek olursan sırtına semer vuran çok olur.
  • 18-02-2010, 20:32:36
    #47
    Üyeliği durduruldu
    görende şu ana kadar hiç spam felan almamış sütten çıkma akkaşık her hakkını savunan biri sanacak ha konuşanları

    allah aşkına sana gelen spam maillerden kaç tanesinin arkasını aradında dava açtın istemim dışında geliyor diye ?

    google ın gül gibi sistemiymiş peh!!

    google buz yayına girdiği zaman analytcs yada mail hesabına ulaşmak istediğinde koca ekran buzz a yönlendirme çıktımı çıkmadımı ?

    kendine göre mantıklı olabilirsin ama şartlara göre saçma yeri geldiğinde elindeki mail potansiyelini kullanmayacak firma yoktur google dahil(buzzdaki gibi)

    kendi çapınızda bi yerinizi yırtıyorsunuz şu anca burda
  • 18-02-2010, 20:44:03
    #48
    Herhangi bir bilgilendirme, anlaşma veya seçenek verilmeden kullanıcıya başka firmaların reklamının gönderilmesi pek etik değildir. En azından "Sayyac.Com 'dan bilgilendirme maili almak istiyor musunuz?" veya daha etkili olarak "Sayyac.com'un fırsatlarından sizlerde yararlanmak ister misiniz?" gibi bir seçenek konulabilirdi. Ayrıca anlaşmayı okumadım ama eğer "Sayyac.Com anlaşma üzerinde istediği şekilde bilgilendirme yapmaksızın değiştirme yapabilir." şeklinde bir ifade almıyorsa bu da etik değildir. En azından kullanıcılara tekrar onaylatılması gerekir. Bir aralar eksiksiz saymıyordu %20 civarını saymıyordu o yüzden bırakmıştım, geçen gün tekrar başladım ama bu tür maillerin yanlış olduğunu düşünüyorum kötüleme amaçlı değil, sadece yanlış olduğunu düşünüyorum.
  • 18-02-2010, 20:48:20
    #49
    CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    görende şu ana kadar hiç spam felan almamış sütten çıkma akkaşık her hakkını savunan biri sanacak ha konuşanları

    allah aşkına sana gelen spam maillerden kaç tanesinin arkasını aradında dava açtın istemim dışında geliyor diye ?

    google ın gül gibi sistemiymiş peh!!

    google buz yayına girdiği zaman analytcs yada mail hesabına ulaşmak istediğinde koca ekran buzz a yönlendirme çıktımı çıkmadımı ?

    kendine göre mantıklı olabilirsin ama şartlara göre saçma yeri geldiğinde elindeki mail potansiyelini kullanmayacak firma yoktur google dahil(buzzdaki gibi)

    kendi çapınızda bi yerinizi yırtıyorsunuz şu anca burda
    Sizi ve bazı arkadaşları biraz daha seviyeli ve resmi olmaya çağırıyorum. Burada kimse birbirinin babasının oğlu değil, kişilerin kendi haklarını araması en doğal hakkıdır.
    Alıntı
    kendi çapınızda bi yerinizi yırtıyorsunuz şu anca burda
    tabiri yanlış. Ayrıca Google'ın yaptığı ile Sayyac'ın yaptığı iş hakkında arada fark var. Ama google'ında yaptığı doğru değildi.
  • 18-02-2010, 21:46:11
    #50
    CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google buz yayına girdiği zaman analytcs yada mail hesabına ulaşmak istediğinde koca ekran buzz a yönlendirme çıktımı çıkmadımı ?
    Google kendi sistemiyle ilgili yeni gelişmeleri bildiriyor sayyaç spam reklam gönderiyor. Sayyaç sistemine şu özellikleri ekledim diye mesaj gönderse kimse buna bişey diyemez ama sayyacın bu konuda yaptığı şey kullanıcılarının maillerini reklam için satmaktır. İstenmeyen her mailde spamdır. Aradaki farkı anlamıyosan webmaster forumları yerine geyik forumlarına takıl bence.
  • 18-02-2010, 21:48:54
    #51
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayyacın bu konuda yaptığı şey kullanıcılarının maillerini reklam için satmaktır.
    Postalar kendi adreslerinden geliyor,ayrıca posta içerisinde sayyac.com tarafından gönderilmiştir yazıyor.

    Gerçekten merak ettim başkasına kullanıcı bilgilerini sattıklarını nerenizden tırtladınız ?
  • 19-02-2010, 11:09:14
    #52
    Eğer sitenizde Google'ın sevmeyeceği şeylere yer vermiyorsanız temiz ve kaliteli bir yapıya sahipse Analytics kullanın, emin olun daha kaliteli.

    Spam hoş bir şey değil heleki artık firmalar bile spam yapıyor, kendilerini düşürüyorlar sadece. İş alalım derken prestijlerini düşünmüyorlar.
  • 19-02-2010, 11:42:37
    #53
    CaLViN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Postalar kendi adreslerinden geliyor,ayrıca posta içerisinde sayyac.com tarafından gönderilmiştir yazıyor.

    Gerçekten merak ettim başkasına kullanıcı bilgilerini sattıklarını nerenizden tırtladınız ?
    Tırtlamak? Tırtlayan bişey varsa oda senin saçmalıkların.
    Kendi adreslerinden geliyor diye spam olamaz diye bi mantıkmı var. Sen geli bana para verirsin dersin sitene kayıtlı herkese bu reklamı gönder. Bende kullanıcılarımı satmış olurum böylece.