• 15-02-2010, 13:54:45
    #10
  • 15-02-2010, 14:35:05
    #11
    Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanma Arkadaşım O Zaman , Adam Sana Ücretsiz Servis Sunuyo .

    Sende Diyosunki ; Bedava Olsun , Reklam Olmasın , Spam Olmasın.

    Zorla Kullan Veya Kullanma Diyen Yok Sana.

    Biraz Mantıklı Düşünelim.

    Gülü Seven Dikenine Katlanır
    Böyle bir mantık olamaz.

    Eğer üye olurkenki kurallarda size ara sıra reklam kampanyaları bildiricez diyolarsa tamam ama onun dışında yollarlarsa spamdır ki spamda yasaktır. Ülkemizde daha yasalar gelişmedi ama amerikada işin peşini kovalarsan hem sayyaçtan hemde diğer siteden tazminat alırsın. Tabi işin peşini kovalamak lazım.
  • 15-02-2010, 21:29:52
    #12
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir mantık olamaz.

    Eğer üye olurkenki kurallarda size ara sıra reklam kampanyaları bildiricez diyolarsa tamam ama onun dışında yollarlarsa spamdır ki spamda yasaktır. Ülkemizde daha yasalar gelişmedi ama amerikada işin peşini kovalarsan hem sayyaçtan hemde diğer siteden tazminat alırsın. Tabi işin peşini kovalamak lazım.
    onu geçtim zaten adamlar sayyac kodlarında reklam yapıyorlar... mail atacak kadar acizmi kaldılar?
  • 16-02-2010, 16:06:55
    #13
    Spam yapmıyorlar.
    Üyelerine reklam maili gönderiyorlar.

    Adam kendi üyesine başka bir firmanın reklamını gönderebilir.

    Bunun adı da optin marketing oluyor.

    Sayyac a üye olmadığın halde sana sayyac ile ilgili bir email gelirse işte o zaman bu SPAM olur.

    Ücretsiz kullanıp da sizin gibi sorun çıkaran insanlardan eminim onlar da rahatsızdır.

    Buraya böyle bir konu açmak ve onların imajını zedelemek yerine üyeliğinizi iptal ettirin daha iyi.
  • 16-02-2010, 16:34:30
    #14
    CaLViN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Spam yapmıyorlar.
    Üyelerine reklam maili gönderiyorlar.

    Adam kendi üyesine başka bir firmanın reklamını gönderebilir.

    Bunun adı da optin marketing oluyor.

    Sayyac a üye olmadığın halde sana sayyac ile ilgili bir email gelirse işte o zaman bu SPAM olur.

    Ücretsiz kullanıp da sizin gibi sorun çıkaran insanlardan eminim onlar da rahatsızdır.

    Buraya böyle bir konu açmak ve onların imajını zedelemek yerine üyeliğinizi iptal ettirin daha iyi.
    İstek dışı gönderilenlerin hepsi spamdır. Optin değil zoptin marketingde olsa spamdır.
  • 16-02-2010, 16:44:45
    #15
    Sözleşmelerinde bu konuyla ilgili bir ibare yok.
    Yani kısa tutmuşlar.
    İletişimden ulaşıp oraya "sayyac.com üyelerine reklam maili gönderebilir" tarzında bir ibare eklemelerini yazdım.

    Böylece sizin gibi iş bilmez üyelerin gereksiz şikayetlerine maruz kalmazlar.
  • 16-02-2010, 16:53:24
    #16
    CaLViN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözleşmelerinde bu konuyla ilgili bir ibare yok.
    Yani kısa tutmuşlar.
    İletişimden ulaşıp oraya "sayyac.com üyelerine reklam maili gönderebilir" tarzında bir ibare eklemelerini yazdım.

    Böylece sizin gibi iş bilmez üyelerin gereksiz şikayetlerine maruz kalmazlar.
    spam ne demek bir bilgin yok sanırım... burası webmaster eğitim ve paylaşım sitesi olduguna göre öğretelim

    SPAM mailin en basit tanımı sizin isteğiniz olmadan size gönderilen reklam içerikli maillerdir. Internet üzerinde aynı mesajın yüksek sayıdaki kopyasının, bu tip bir mesajı alma talebinde bulunmamış kişilere, zorlayıcı nitelikte gönderilmesi de genelde SPAM olarak adlandırılır. SPAM çoğunlukla ticari reklam niteliğinde olup, bu reklamlar sıklıkla güvenilmeyen ürünlerin, çabuk zengin olma kampanyalarının, yarı yasal servislerin duyurulması amacına yöneliktir. Internet kullanıcıları üzerindeki etkileri incelendiğinde iki tip SPAM vardır. Email aracılığıyla gönderilen SPAM doğrudan gönderilen mesajlarla bireysel kullanıcıları hedef alır. Email SPAM listeleri genellikle Google sayfalarının taranması, tartışma gruplarının üye listelerinin çalınması veya web üzerinden adres aramalarıyla oluşturulur.

    İkinci SPAM türü ise, içeriğinin mutlaka ticari olması gerekmeyen UBE (Unsolicited Bulk e-mail Talep Edilmemiş Kitlesel e-posta), aynı anda yüzbinlerce e-posta hesabına gönderilen e-posta iletileridir. Bu iletiler ticari içerikli olabileceği gibi politik bir görüşün propagandasını yapmak yada bir konu hakkında kamuoyu oluşturmak amacı ile gönderilen e-posta iletileri de olabilir. SPAM hakkında önemli bir nokta, bir iletinin SPAM olarak nitelendirmek için kullanılacak ölçütün iletinin içeriği ile hiç alakalı olmamasıdır. Herkesin üzerinde hemfikir olduğu, önemli bir toplumsal duyarlılığa sahip bir konu hakkında görüş bildirmek için kitlesel olarak gönderilen bir iletide aslında SPAM olarak nitelendirilebilir.

    SPAM NEDİR? BİLMEYEN VE BOŞ BOŞ KONUŞANLAR OKUSUN DİYE YAZILAN MAKALE

    Kaynağından birebir okuyabilirsin...

    Birşeyler öğrendiysen ne mutlu bize
  • 16-02-2010, 16:59:06
    #17
    CaLViN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözleşmelerinde bu konuyla ilgili bir ibare yok.
    Yani kısa tutmuşlar.
    İletişimden ulaşıp oraya "sayyac.com üyelerine reklam maili gönderebilir" tarzında bir ibare eklemelerini yazdım.

    Böylece sizin gibi iş bilmez üyelerin gereksiz şikayetlerine maruz kalmazlar.
    İşbilmez olan bence sensin. Üyelik sözleşmesinde size reklamlar göndericez diye bi kural yoksa bu düpedüz spamdır.

    Yanlışlıklara o kadar alışmışsınız ki doğrular size yanlış görünüyor. Ayrıca bedavadır spamda yapar gelip sizi öperde diye yazanlar var. Nasıl bi zihniyet anlamıyorum.
  • 16-02-2010, 17:08:34
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanma Arkadaşım O Zaman , Adam Sana Ücretsiz Servis Sunuyo .

    Sende Diyosunki ; Bedava Olsun , Reklam Olmasın , Spam Olmasın.

    Zorla Kullan Veya Kullanma Diyen Yok Sana.

    Biraz Mantıklı Düşünelim.

    Gülü Seven Dikenine Katlanır
    Gayet güzel ve yeterli bir cevap. Spam'ın da ne olduğunu CaLViN açıkladı.

    egalix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığımı nerden çıkardın ?

    GOOGLE gibi bir dev varken neden böyle acemi, yabancı çakması ve en ufak bir popülerlikte spam atıcak kadar düz kafalı insanlar ile çalışayım.

    Sonra da aynı siz ağıt yakarsınız neden bizim hiç uluslararası projemiz yok diye.
    Madem kullanmıyorsun sen niye hoplayıp, zıplıyorsun. Kullananların sorunudur bu.

    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir mantık olamaz.

    Eğer üye olurkenki kurallarda size ara sıra reklam kampanyaları bildiricez diyolarsa tamam ama onun dışında yollarlarsa spamdır ki spamda yasaktır. Ülkemizde daha yasalar gelişmedi ama amerikada işin peşini kovalarsan hem sayyaçtan hemde diğer siteden tazminat alırsın. Tabi işin peşini kovalamak lazım.
    Kuralları okuyormusunuz sanki üye olurken. Adam oraya üye olan herkes siteye 10.000 TL bağış yapmak zorundadır yazsa kimse farkında bile olmaz. Bırakın bu kadar da beleşçi olmayın. Sırf bu beleşçilik yüzünden extremetracking.com gibi müthiş bir sayaç sitesi kapatıldı.