Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanma Arkadaşım O Zaman , Adam Sana Ücretsiz Servis Sunuyo .

Sende Diyosunki ; Bedava Olsun , Reklam Olmasın , Spam Olmasın.

Zorla Kullan Veya Kullanma Diyen Yok Sana.

Biraz Mantıklı Düşünelim.

Gülü Seven Dikenine Katlanır
Böyle bir mantık olamaz.

Eğer üye olurkenki kurallarda size ara sıra reklam kampanyaları bildiricez diyolarsa tamam ama onun dışında yollarlarsa spamdır ki spamda yasaktır. Ülkemizde daha yasalar gelişmedi ama amerikada işin peşini kovalarsan hem sayyaçtan hemde diğer siteden tazminat alırsın. Tabi işin peşini kovalamak lazım.