CaLViN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Spam yapmıyorlar.
Üyelerine reklam maili gönderiyorlar.

Adam kendi üyesine başka bir firmanın reklamını gönderebilir.

Bunun adı da optin marketing oluyor.

Sayyac a üye olmadığın halde sana sayyac ile ilgili bir email gelirse işte o zaman bu SPAM olur.

Ücretsiz kullanıp da sizin gibi sorun çıkaran insanlardan eminim onlar da rahatsızdır.

Buraya böyle bir konu açmak ve onların imajını zedelemek yerine üyeliğinizi iptal ettirin daha iyi.
İstek dışı gönderilenlerin hepsi spamdır. Optin değil zoptin marketingde olsa spamdır.