Sözleşmelerinde bu konuyla ilgili bir ibare yok.
Yani kısa tutmuşlar.
İletişimden ulaşıp oraya "sayyac.com üyelerine reklam maili gönderebilir" tarzında bir ibare eklemelerini yazdım.
Böylece sizin gibi iş bilmez üyelerin gereksiz şikayetlerine maruz kalmazlar.
İşbilmez olan bence sensin. Üyelik sözleşmesinde size reklamlar göndericez diye bi kural yoksa bu düpedüz spamdır.
Yanlışlıklara o kadar alışmışsınız ki doğrular size yanlış görünüyor. Ayrıca bedavadır spamda yapar gelip sizi öperde diye yazanlar var. Nasıl bi zihniyet anlamıyorum.