• 17-02-2010, 14:22:09
    #28
    Üyeliği durduruldu
    egalix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım forum mantığından bir habersen sağ üstte çıkış yap düğmesi mevcut. Yok forum nasıl kullanılır biliyorsan saçma saçma mesajlar atmadan önce gözünle oku beyninle düşün.

    Konuyu düzgün okursan eleştirilen sayyac.com hizmeti değil attığı reklam mailleri. Bu da bir internet kullanıcısı olan benim her türlü yorum yapma hakkımın olduğunu gösterir.

    Belli ki yaşın genç kanın kaynıyor ama yanlış yerdesin. Enerjini dışarı vurabileceğin başka mekanlar var.
    Sen misin olgun davranan. Çocuk gibi o niye öyle, bu niye böyle diye herşeye karışıyorsunuz. Bedavaya alıştınız reklam olmasın, ücret ödemeyelim, ama bedava kullanalım diyorsunuz herşeye. Aşağıdaki linki oku daha fazla konuşma.

    Link atmışsın, galiba seni parka götüren yok. Salıncağa binmek istiyorsan ben seni parka götürürüm. Gazoz da ısmarlarım sana.

    http://www.sayyac.com/index.php?conditions
  • 17-02-2010, 15:22:12
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    timm_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen misin olgun davranan. Çocuk gibi o niye öyle, bu niye böyle diye herşeye karışıyorsunuz. Bedavaya alıştınız reklam olmasın, ücret ödemeyelim, ama bedava kullanalım diyorsunuz herşeye. Aşağıdaki linki oku daha fazla konuşma.

    Link atmışsın, galiba seni parka götüren yok. Salıncağa binmek istiyorsan ben seni parka götürürüm. Gazoz da ısmarlarım sana.

    http://www.sayyac.com/index.php?conditions
    Beni anlayabilmen için elimden geldiğince açık olmaya çalışıyorum ama sanırım aylık anlama kotan dolmuş hep aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorsun.
  • 17-02-2010, 15:37:28
    #30
    Üyeliği durduruldu
    egalix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni anlayabilmen için elimden geldiğince açık olmaya çalışıyorum ama sanırım aylık anlama kotan dolmuş hep aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorsun.
    Bak zaten canım sıkkın, seninle geyik yapacak vaktim yok. Kullanmıyorsan kullanma, ne benim ne de sayyac.com sahibinin umrunda olmazsın tamam mı beleşçi.
  • 17-02-2010, 23:26:33
    #31
    sever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    woopra,getclicky ve analytics varken açıkçası sayyac ilgimi çekmiyor
    Türk yapımı diye olabilir mi? söylediklerinden wooprayı kullandım 3 gün dayandı çünkü ücretli sistem diğerlerini kullanmadım. sayyacıda tek geçerim.
  • 17-02-2010, 23:41:00
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar tartışmaya gerek yok bence. Sevmediğimiz bir yönü varsa ya kullanmayacağız yada katlanacağız.
  • 18-02-2010, 00:17:59
    #33
    Üyeliği durduruldu
    CaLViN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.sayyac.com/index.php?conditions
    Sayyac.com üyeleri sayyac.com tarafından gönderilen tanıtım e-postalarını almayı kabul etmiş sayılır.
    Eski üyelere onaylatmadıktan sonra hiç bir önemi yok.
  • 18-02-2010, 00:48:02
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Çok saçma SPAN Konu ve mesajlar bunlar yaa (:
  • 18-02-2010, 00:53:08
    #35
    1 mail geldi diye hemen spamcı muamelesi yapmaya gerek yok. Adamlar güzel hizmet veriyorlar bırakında 1-2 kere mail göndersinler ne olacak yani.
  • 18-02-2010, 00:54:06
    #36
    MuhammetUzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk yapımı diye olabilir mi? söylediklerinden wooprayı kullandım 3 gün dayandı çünkü ücretli sistem diğerlerini kullanmadım. sayyacıda tek geçerim.
    Ne alaka?
    Yerli malı yurdun malı diyenlerin basındayım.Ama malesef bizimkiler herşeyin suyunu çıkarıyor.

    Getclicky favorim son derece de memnunum.Çok detaylı olarak veriyor.Aynı zamanda wooprayı da kullanıyorum.Nedense bende hiçbir şekilde sorun vermedi.