Sen misin olgun davranan. Çocuk gibi o niye öyle, bu niye böyle diye herşeye karışıyorsunuz. Bedavaya alıştınız reklam olmasın, ücret ödemeyelim, ama bedava kullanalım diyorsunuz herşeye. Aşağıdaki linki oku daha fazla konuşma.
Link atmışsın, galiba seni parka götüren yok. Salıncağa binmek istiyorsan ben seni parka götürürüm. Gazoz da ısmarlarım sana.
http://www.sayyac.com/index.php?conditions
Beni anlayabilmen için elimden geldiğince açık olmaya çalışıyorum ama sanırım aylık anlama kotan dolmuş hep aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorsun.