egalix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni anlayabilmen için elimden geldiğince açık olmaya çalışıyorum ama sanırım aylık anlama kotan dolmuş hep aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorsun.
Bak zaten canım sıkkın, seninle geyik yapacak vaktim yok. Kullanmıyorsan kullanma, ne benim ne de sayyac.com sahibinin umrunda olmazsın tamam mı beleşçi.