Arkadaşım forum mantığından bir habersen sağ üstte çıkış yap düğmesi mevcut. Yok forum nasıl kullanılır biliyorsan saçma saçma mesajlar atmadan önce
gözünle oku
beyninle düşün.
Konuyu düzgün okursan eleştirilen sayyac.com hizmeti değil attığı reklam mailleri. Bu da bir internet kullanıcısı olan benim her türlü yorum yapma hakkımın olduğunu gösterir.
Belli ki yaşın genç kanın kaynıyor ama yanlış yerdesin. Enerjini dışarı vurabileceğin
başka mekanlar var.
Sen misin olgun davranan. Çocuk gibi o niye öyle, bu niye böyle diye herşeye karışıyorsunuz. Bedavaya alıştınız reklam olmasın, ücret ödemeyelim, ama bedava kullanalım diyorsunuz herşeye. Aşağıdaki linki oku daha fazla konuşma.
Link atmışsın, galiba seni parka götüren yok. Salıncağa binmek istiyorsan ben seni parka götürürüm. Gazoz da ısmarlarım sana.
http://www.sayyac.com/index.php?conditions