Herhangi bir bilgilendirme, anlaşma veya seçenek verilmeden kullanıcıya başka firmaların reklamının gönderilmesi pek etik değildir. En azından "Sayyac.Com 'dan bilgilendirme maili almak istiyor musunuz?" veya daha etkili olarak "Sayyac.com'un fırsatlarından sizlerde yararlanmak ister misiniz?" gibi bir seçenek konulabilirdi. Ayrıca anlaşmayı okumadım ama eğer "Sayyac.Com anlaşma üzerinde istediği şekilde bilgilendirme yapmaksızın değiştirme yapabilir." şeklinde bir ifade almıyorsa bu da etik değildir. En azından kullanıcılara tekrar onaylatılması gerekir. Bir aralar eksiksiz saymıyordu %20 civarını saymıyordu o yüzden bırakmıştım, geçen gün tekrar başladım ama bu tür maillerin yanlış olduğunu düşünüyorum kötüleme amaçlı değil, sadece yanlış olduğunu düşünüyorum.