Birçoğumuz Zevkine Web Sitesi Açarız , Birçoğumuz Gelir Elde Etmek İçin
Bize ne ?
Diye Bişey Yok , Sayyac.com ' un Senin Olduğunu Farzet.
O Kadar Gelişmiş Bi Site , Ama Gelirin Hiç Yok.
Bize Ne Diyosan , Kullanmıcaksın.
Kullandığımı nerden çıkardın ?
GOOGLE gibi bir dev varken neden böyle acemi, yabancı çakması ve en ufak bir popülerlikte spam atıcak kadar düz kafalı insanlar ile çalışayım.
Sonra da
aynı siz ağıt yakarsınız neden bizim hiç uluslararası projemiz yok diye.