Önceki mesajınıza göre bu kural yoktu. Bu kuralın eklenmesi bir aşama ama yine de saçma, hem de çok saçma. Hiç bir web sitesinde böyle bir sözleşme yok. Kimse durup durup sözleşme okumaz. Anca üye girişi yapıldığında "sözleşme yenilendi, lütfen onaylayın" gibi bir uyarı çıkarılması lazım. Onaylanmazsa üyelik durdurulur, mail gönderilmez. Olur biter. Ha banane ben bunlarla mı uğraşacağım derlerse amatör yayın hayatlarına devam ederler.