gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstek dışı gönderilenlerin hepsi spamdır. Optin değil zoptin marketingde olsa spamdır.
gökhan sen çok konuşuyosun önce büyü sonra öğren sonra konuş. bilmediğin konular hakkında konuşman gerekmiyor. Çok boş konuşmuşsun yukarıda hepsini gördüm.

Adamın sitesine üye isen sana email gönderme hakkı var. Mevcut sitesinde veya Kendi projelerinde yukarıda bir arkadaşın dediği gibi. Çok beleşçisiniz. Hem bedava olsun hem reklam olmasın hem email atmasın. Görende sizi sütten çıkma ak kaşık sanıcak. Aranızda spam yapan yok mu ? Yapmıyorum diyen birisi varsa backlink kasıyor o da spam sayılır. Dolayısı ile kimse başkasına taş atmasın.

Sayyaç sonuna kadar haklı, boşuna kıskanıp b.k atmayın