Sayyac ile çalışıyorum ve memnunum. Gönderilen reklamlara gelince gereksiz görüyorum ama adamların bir şekilde birşeyler kazanmaları lazım. Bu yüzdende gönderilen mailler canımı sıkmıyor (: