• 18-02-2009, 01:47:41
    #10
    Yaklaşık 2 senedir opera kullanıyorum ve ie den ff den bulamadığımı operada buluyorum. Hız Konusunda Kimse ff operadan hızlıdır demesin hatta ie7 ile karşılaştırma bile yapmak istemiyorum. Ayrıca işbankası internet şubesini hemen hergün kullanıyorum hiç sorunsuz. Bazı Sitelerde Sorunlar Oluyor ama çok nadir.
  • 18-02-2009, 02:34:59
    #11
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Operayı kimseler pek kullanmazken kullanıyordum 2004'de o zamandan bu yana sitelerin açılma hızı & en zor açılan siteleri bile tak diye açıyordur FF ve İE'de kitlenen siteleri bu yüzden çok severim. Ama şimdi pek sık kullanmıyorum
  • 18-02-2009, 19:30:54
    #12
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kimsenin pazarlama olayına göre bir tarayıcı kullanmıyorum. İyi olduğu için FF kullanıyorum.
    Mobil tarayıcıdan bahsetmiyoruz. Zaten operanın mobil tarayıcısı telefonla geldi ve kullanmıyorum, nokia'nın kendisininki çok daha iyi, operanın o olayı da berbat. Herneyse efendim, Safari, IE ve FF'de düzgün açılıp da opera'da açılmayan bir site varsa ben siteyi değil operayı suçlarım kusura bakmayın. En büyük tarayıcılarda düzgün çalışıyorsa ve opera'da çalışmıyorsa, kabahat operadadır. Ayrıca dediğim gibi hız konusunda firefox çok çok daha iyi.
    Google pazarladığı için kullanıyorsunuz demedim, söylemek istediğim Google pazarında Firefox olmasaydı, şuana kadar hiçbir yerde adını duymadığınız o Opera dan daha alt seviyede olurdu biliniz bunu.

    Siz FF kullanırsınız onu savunursunuz, ben Opera kullanırım bunu savunurum. Konuya tarafsız yaklaşmak gerek birazda.

    Opera yı kurun -2- gün kullanın. İlk başta temasını beğenmezsiniz - eklentisi az gelir - yavaş bu dersiniz - FF daha iyiydi dersiniz değiştirmek istersiniz ama sadece 2gün denemenizi rica ediyorum.

    FF ağır sitelerde kilitlenir, hemen görürsünüz -yeniden başlatın ff yi uyarısını- işte bu Opera da yaşanmaz. Örnek adresi veriyorum aşağıda.

    www.google.com/sitemap.xml

    Deneyin hangisi sorun yaşatacak size?
  • 18-02-2009, 19:33:40
    #13
    bir süre daha firefox'a devam.
  • 18-02-2009, 19:37:06
    #14
    ie,ff ve opera kullandım ama ff denemelerimde herzaman daha iyiydi,bence ff operaya göre daha hızlı,operanın ayrıca itici gelen bir yanı var ama nedir daha bulamadım..
  • 18-02-2009, 20:02:51
    #15
    Kurumsal PLUS
    Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google pazarladığı için kullanıyorsunuz demedim, söylemek istediğim Google pazarında Firefox olmasaydı, şuana kadar hiçbir yerde adını duymadığınız o Opera dan daha alt seviyede olurdu biliniz bunu.
    Siz FF kullanırsınız onu savunursunuz, ben Opera kullanırım bunu savunurum. Konuya tarafsız yaklaşmak gerek birazda.
    Opera yı kurun -2- gün kullanın. İlk başta temasını beğenmezsiniz - eklentisi az gelir - yavaş bu dersiniz - FF daha iyiydi dersiniz değiştirmek istersiniz ama sadece 2gün denemenizi rica ediyorum.
    FF ağır sitelerde kilitlenir, hemen görürsünüz -yeniden başlatın ff yi uyarısını- işte bu Opera da yaşanmaz. Örnek adresi veriyorum aşağıda.
    www.google.com/sitemap.xml
    Deneyin hangisi sorun yaşatacak size?
    İnanın ki denedim, opera kurdum kullandım hemde daha geçenlerde. Malesef FF'nin yerini tutmuyor, tutamıyor. Dediğiniz olaya hak veriyorum, FF ço kkilitleniyor(du). Ama eskidendi. FF 3 ile birlikte bu sorunlar tamamen kalktı. Hiçbir sorun/hiçbir kilitlenme yaşamıyorum. phpmyadminden 10-20 mb'lık SQL dosyalarını export yapıyorum ve dosya olarak kaydetmiyorum, yani textarea içinde 10-20 mb yazı yazıyor sayfada. Ona rağmen kilitlenmiyor artık. Tabi arada 10sn filan kendine gelemediği oluyor ama o da normal artık o kadar büyük verilerde. Verdiğiniz linki tıkladım, 3 saniye dondu sonra açıldı çok rahat şekilde. Firefox, eski sorunlarının hepsini aştı. Şu andaki en iyi tarayıcıdır. Bunu FF bağımlısı olarak söylemiyorum, chrome'undan operasına, safarisinden ie'sine kadar hepsini kullanmış birisi olarak söylüyorum.
  • 18-02-2009, 20:42:30
    #16
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnanın ki denedim, opera kurdum kullandım hemde daha geçenlerde. Malesef FF'nin yerini tutmuyor, tutamıyor. Dediğiniz olaya hak veriyorum, FF ço kkilitleniyor(du). Ama eskidendi. FF 3 ile birlikte bu sorunlar tamamen kalktı. Hiçbir sorun/hiçbir kilitlenme yaşamıyorum. phpmyadminden 10-20 mb'lık SQL dosyalarını export yapıyorum ve dosya olarak kaydetmiyorum, yani textarea içinde 10-20 mb yazı yazıyor sayfada. Ona rağmen kilitlenmiyor artık. Tabi arada 10sn filan kendine gelemediği oluyor ama o da normal artık o kadar büyük verilerde. Verdiğiniz linki tıkladım, 3 saniye dondu sonra açıldı çok rahat şekilde. Firefox, eski sorunlarının hepsini aştı. Şu andaki en iyi tarayıcıdır. Bunu FF bağımlısı olarak söylemiyorum, chrome'undan operasına, safarisinden ie'sine kadar hepsini kullanmış birisi olarak söylüyorum.
    Elbette hepsinin tadına bizde baktık ama Opera dan vazgeçemem. Siz de FF den.

    Opera = FF olarak başlatalım.

    Operaya öyle ince ayarlar yaparsınız ki Opera > FF olur.

    Konuyu uzatmaya gerek yok, anlatmak istediğim tek birşey var.

    Bir anket yapılsa şu forumda FF önde çıkar, nedeni ise webmaster için alexa toolbar en basit örneği, yararınadır.

    Ama bunun tek sebebi var o da -FF nin şu ana kadar Google pazarında olmasıydı ve Google sayesinde tanınmış olması.-

    Neden pazardan çıkarıldı çünkü Crome geldi.

    Google ın projeleri arasında daha önceye konulmuş bir proje olsaydı Google Crome. Şimdi bu konuda FF*Opera tartışılmazdı.

    Daha fazla yorum yazmak istemiyorum. Bu konu için sizinde son mesajınız olursa memnun olurum
  • 18-02-2009, 20:49:44
    #17
    Kurumsal PLUS
    tabi ki amacım zaten tartışma yaratmak değil. herkesin kendi zevki sonuçta ff'den sıkılmıştım değişiklik olsun diye opera kurmuştum, beğenememiştim. ben sadece görüşlerimi yazdım, siz de görüşlerinizi yazdınız, onay bundan ibaret
  • 18-02-2009, 20:57:31
    #18
    bence ikisinide boşverin maxthon kullanın