• 25-02-2009, 04:06:04
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Berat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence ikisinide boşverin maxthon kullanın
    ciddi olamassın maxthon safari yada explorer i tercih ederim görselliği bile yok bırak hızı
  • 25-02-2009, 23:41:08
    #20
    operanın tek eksiği bazı javascriptleri çalıştırmıyor mesela normalde ie veya firefoxda forumalra konuyu copy paste ettiğinzde reismelrle yazı tipleri renkleir vs herşeyiyle gelir ama operada text olny halinde gelir. onun harici bazen sayfadaki bütün linkler tıklanmaz hale gelir f5e basınca düzelir. bu iki sorunuu çıkartırska opera en hızlı ve kullanışlı browserdir.
  • 26-02-2009, 01:32:04
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Bende Firefox Kullanıyorum fakat Operanın arayüzü çok güzel hızıda fena değil denemeye değer
  • 26-02-2009, 20:01:05
    #22
    Bütün Hacker Olarak Nitelendirilen Kişiler Opera Kullanıyor. NEdenini Bilen varmıdır acaba?
  • 27-02-2009, 01:11:14
    #23
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    h4run_de0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün Hacker Olarak Nitelendirilen Kişiler Opera Kullanıyor. NEdenini Bilen varmıdır acaba?
    Açık kaynak kodlu sistem mysql felan çok kolay bulunur fakat.Firefox,expoler bunlara izin vermez
  • 02-03-2009, 19:25:18
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Operanın en iyi yanlarından birisi bir sayfada işlem yaparken yanlışlıkla sayfa kapanır, değişir vs. geri git dediğinizde sayfa aynen yüklenir, başka tarayıcılar gibi sayfayı yeniden yüklemez örnek mail yazmışsınızdır yanlışlıkla opera kapandı, açarsınız aynen kalır veriler.
  • 02-03-2009, 19:31:58
    #25
    sağ tık yapıştır ve git diyorum başkada birşey demiyorum
  • 02-03-2009, 22:24:32
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Tarayıcı karşılaştırması makalesi yazmıştım bir zamanlar.Onu da okuyabilirsiniz.FF'nin eklentileri onu her zaman 1 adım önde tutuyor.Opera'nın hızı mükemmel ama eklenti desteği çok kötü.
  • 02-03-2009, 22:30:53
    #27
    akşam saatlerinde bende pda'ma yükledim opera mobile ama diğer kullandığım tarayıcılara göre kesinlikle yavaş. ayrıca pek kullanışlı gelmedi yeni sürümü.