operanın tek eksiği bazı javascriptleri çalıştırmıyor mesela normalde ie veya firefoxda forumalra konuyu copy paste ettiğinzde reismelrle yazı tipleri renkleir vs herşeyiyle gelir ama operada text olny halinde gelir. onun harici bazen sayfadaki bütün linkler tıklanmaz hale gelir f5e basınca düzelir. bu iki sorunuu çıkartırska opera en hızlı ve kullanışlı browserdir.