• 03-03-2009, 10:34:43
    #28
    Üyeliği durduruldu
    opera hızlı olabilir ama pek kullanılşlı bulmuyoRum..

    Sadece MoziLLa
  • 15-04-2009, 14:12:53
    #29
    5 yıldan fazladır Opera kullanıyorum, en ufak bi kilitlenme görmedim bugüne kadar.
    Fakat firefox kurdum onuda denedim 4 beş sekme açınca fan başlıyor ötmeye, ağır sitelri açamıyor firefox.
    Operanın pop3 olayı olsun reklam filtresi olsun. daha sayamayacığın onlarca güzelliği var.
    Herşeyden önemlisi bilgisayar dostu bi tarayıcı kaynaklarını sömürmuyor bilgisayarın.
  • 18-04-2009, 22:46:33
    #30
    opera gibisi yok
  • 19-04-2009, 00:32:08
    #31
    Opera'dan bi cacık olmaz

    Firefox Forever
  • 05-05-2009, 21:57:36
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    uzun süredir ff dan sonra operaya dönmüştüm hız olarak gerçekten ff dan iyi olduğunu söyliyebilirim ama ne hikmetse kan çekiyor ffdan vazgeçilmiyor
  • 09-05-2009, 00:37:01
    #33
    Opera gerçekten çok kullanışlı..Vazgeçilmezim