opera hızlı olabilir ama pek kullanılşlı bulmuyoRum..
Sadece MoziLLa
Opera'dan internete hız dopingi
32
●4.172
- 03-03-2009, 10:34:43Üyeliği durduruldu
- 15-04-2009, 14:12:535 yıldan fazladır Opera kullanıyorum, en ufak bi kilitlenme görmedim bugüne kadar.
Fakat firefox kurdum onuda denedim 4 beş sekme açınca fan başlıyor ötmeye, ağır sitelri açamıyor firefox.
Operanın pop3 olayı olsun reklam filtresi olsun. daha sayamayacığın onlarca güzelliği var.
Herşeyden önemlisi bilgisayar dostu bi tarayıcı kaynaklarını sömürmuyor bilgisayarın.