tabi ki amacım zaten tartışma yaratmak değil. herkesin kendi zevki sonuçta ff'den sıkılmıştım değişiklik olsun diye opera kurmuştum, beğenememiştim. ben sadece görüşlerimi yazdım, siz de görüşlerinizi yazdınız, onay bundan ibaret