Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Operayı kimseler pek kullanmazken kullanıyordum 2004'de o zamandan bu yana sitelerin açılma hızı & en zor açılan siteleri bile tak diye açıyordur FF ve İE'de kitlenen siteleri bu yüzden çok severim. Ama şimdi pek sık kullanmıyorum