Ben kimsenin pazarlama olayına göre bir tarayıcı kullanmıyorum. İyi olduğu için FF kullanıyorum.
Mobil tarayıcıdan bahsetmiyoruz. Zaten operanın mobil tarayıcısı telefonla geldi ve kullanmıyorum, nokia'nın kendisininki çok daha iyi, operanın o olayı da berbat. Herneyse efendim, Safari, IE ve FF'de düzgün açılıp da opera'da açılmayan bir site varsa ben siteyi değil operayı suçlarım kusura bakmayın. En büyük tarayıcılarda düzgün çalışıyorsa ve opera'da çalışmıyorsa, kabahat operadadır. Ayrıca dediğim gibi hız konusunda firefox çok çok daha iyi.
Google pazarladığı için kullanıyorsunuz demedim, söylemek istediğim Google pazarında Firefox olmasaydı, şuana kadar hiçbir yerde adını duymadığınız o Opera dan daha alt seviyede olurdu biliniz bunu.
Siz FF kullanırsınız onu savunursunuz, ben Opera kullanırım bunu savunurum. Konuya tarafsız yaklaşmak gerek birazda.
Opera yı kurun -2- gün kullanın. İlk başta temasını beğenmezsiniz - eklentisi az gelir - yavaş bu dersiniz - FF daha iyiydi dersiniz değiştirmek istersiniz ama sadece 2gün denemenizi rica ediyorum.
FF ağır sitelerde kilitlenir, hemen görürsünüz -yeniden başlatın ff yi uyarısını- işte bu Opera da yaşanmaz. Örnek adresi veriyorum aşağıda.
www.google.com/sitemap.xml
Deneyin hangisi sorun yaşatacak size?