İnanın ki denedim, opera kurdum kullandım hemde daha geçenlerde. Malesef FF'nin yerini tutmuyor, tutamıyor. Dediğiniz olaya hak veriyorum, FF ço kkilitleniyor(du). Ama eskidendi. FF 3 ile birlikte bu sorunlar tamamen kalktı. Hiçbir sorun/hiçbir kilitlenme yaşamıyorum. phpmyadminden 10-20 mb'lık SQL dosyalarını export yapıyorum ve dosya olarak kaydetmiyorum, yani textarea içinde 10-20 mb yazı yazıyor sayfada. Ona rağmen kilitlenmiyor artık. Tabi arada 10sn filan kendine gelemediği oluyor ama o da normal artık o kadar büyük verilerde. Verdiğiniz linki tıkladım, 3 saniye dondu sonra açıldı çok rahat şekilde. Firefox, eski sorunlarının hepsini aştı. Şu andaki en iyi tarayıcıdır. Bunu FF bağımlısı olarak söylemiyorum, chrome'undan operasına, safarisinden ie'sine kadar hepsini kullanmış birisi olarak söylüyorum.
Elbette hepsinin tadına bizde baktık ama Opera dan vazgeçemem. Siz de FF den.
Opera = FF olarak başlatalım.
Operaya öyle ince ayarlar yaparsınız ki Opera > FF olur.
Konuyu uzatmaya gerek yok, anlatmak istediğim tek birşey var.
Bir anket yapılsa şu forumda FF önde çıkar, nedeni ise webmaster için alexa toolbar en basit örneği, yararınadır.
Ama bunun tek sebebi var o da -FF nin şu ana kadar Google pazarında olmasıydı ve Google sayesinde tanınmış olması.-
Neden pazardan çıkarıldı çünkü Crome geldi.
Google ın projeleri arasında daha önceye konulmuş bir proje olsaydı Google Crome. Şimdi bu konuda FF*Opera tartışılmazdı.
Daha fazla yorum yazmak istemiyorum. Bu konu için sizinde son mesajınız olursa memnun olurum