Yaklaşık 2 senedir opera kullanıyorum ve ie den ff den bulamadığımı operada buluyorum. Hız Konusunda Kimse ff operadan hızlıdır demesin hatta ie7 ile karşılaştırma bile yapmak istemiyorum. Ayrıca işbankası internet şubesini hemen hergün kullanıyorum hiç sorunsuz. Bazı Sitelerde Sorunlar Oluyor ama çok nadir.