inşallah çalıştıran biri çıkarda kullanırız.
Windows vps alınacak
34
●1.692
- 11-07-2010, 00:32:21gelişme : QTFC.dll hatasını çözdüm.şuan Direct3D desteği gerekiyor sadece.
oda olursa çalışacak sanırım.
(quicktime'ın eski bir sürümü gerekiyormuş bu hatayı almamak için http://appldnld.apple.com.edgesuite....eInstaller.exe ) - 11-07-2010, 00:58:14server 2008'de direk D3D istiyor,bi arkadaş yapabildiğini söylemiş,demekki bir püf noktası varGwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2010, 01:30:06Koca R10'da 3d destekli makine çıkmadı galibaGwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2010, 02:47:35Üyeliği durdurulduMerhaba,
Çalışmıyor dediğiniz için bende bir deniyeyim dedim..
Gözlemimdeki sonuç şu; UstreamProducer, QuickTime olmadan çalışmıyor.QuickTime ise sadece xp üzerinde çalışıyor.Bu yüzden uygun donanımı bulamıyor olabilirsiniz..
Bu benim fikrim,yanlışsa şimdiden özür dilerim.. - 11-07-2010, 02:49:30Sanırım remote ile çalışmıyor.Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dilerseniz size özel olarak virtual KVM verebilirim.
Normal bilgisayar gibi görebilirsiniz.
MSN : iletisim@infodestek.com adresinden görüşelim dilerseniz.
