• 10-07-2010, 23:44:49
    #19
    evet çok faydalı bir program, iyi bir bağlantım olsa hiç vps felan almayacağımda... 1mb adsl ile bu işler yaş yani inşallah çalıştıran biri çıkarda kullanırız.
  • 11-07-2010, 00:32:21
    #20
    gelişme : QTFC.dll hatasını çözdüm.şuan Direct3D desteği gerekiyor sadece.

    oda olursa çalışacak sanırım.

    (quicktime'ın eski bir sürümü gerekiyormuş bu hatayı almamak için http://appldnld.apple.com.edgesuite....eInstaller.exe )
  • 11-07-2010, 00:58:14
    #21
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelişme : QTFC.dll hatasını çözdüm.şuan Direct3D desteği gerekiyor sadece.

    oda olursa çalışacak sanırım.

    (quicktime'ın eski bir sürümü gerekiyormuş bu hatayı almamak için http://appldnld.apple.com.edgesuite....eInstaller.exe )
    server 2008'de direk D3D istiyor,bi arkadaş yapabildiğini söylemiş,demekki bir püf noktası var
  • 11-07-2010, 00:59:47
    #22
    3d destekli kart istiyor hocam serverda sanırım kıssadan hisse olay bu direct3d dediği bu yani.

    hatanın ekran görüntüsü :

  • 11-07-2010, 01:30:06
    #23
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3d destekli kart istiyor hocam serverda sanırım kıssadan hisse olay bu direct3d dediği bu yani.

    hatanın ekran görüntüsü :

    Koca R10'da 3d destekli makine çıkmadı galiba
  • 11-07-2010, 01:58:43
    #24
    malesef napalım kaderimize küselim artık.test serverı açan infodestek ve neron bilişim firmalarına teşekkür ederim.en azından denemek için ücretsiz test serverı açtılar

    ama olmayınca olmuyor.
  • 11-07-2010, 02:03:56
    #25
    şu ustream'e bir mail atayım
  • 11-07-2010, 02:47:35
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Çalışmıyor dediğiniz için bende bir deniyeyim dedim..

    Gözlemimdeki sonuç şu; UstreamProducer, QuickTime olmadan çalışmıyor.QuickTime ise sadece xp üzerinde çalışıyor.Bu yüzden uygun donanımı bulamıyor olabilirsiniz..

    Bu benim fikrim,yanlışsa şimdiden özür dilerim..
  • 11-07-2010, 02:49:30
    #27
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malesef test serverınız programı çalıştırmadı.teşekkür ederim.
    Sanırım remote ile çalışmıyor.

    Dilerseniz size özel olarak virtual KVM verebilirim.

    Normal bilgisayar gibi görebilirsiniz.

    MSN : iletisim@infodestek.com adresinden görüşelim dilerseniz.