• 11-07-2010, 02:54:30
    #28
    Quicktime 7 'ı kurabiliyorum server'a fakat arkadaşın dediği gibi ekran kartı ile ilgili bir problem
  • 11-07-2010, 02:55:44
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Sidre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Quicktime 7 'ı kurabiliyorum server'a fakat arkadaşın dediği gibi ekran kartı ile ilgili bir problem
    Evet,kuruluyor ama sorun çıkartıyor galiba..

    Çünkü sitesinde XP yazıyor..

    Saygılarımla
  • 11-07-2010, 10:36:18
    #30
    XP VPS kurup denedim, maalesef benim de ekran kartından yana şansım gülmedi.

    Uzak Masaüstü ile olmaz derdi, KVM ile bağlandım, bu sefer de ekran kartınızı uprade edin dedi.

    Kendi bilgisayarıma kurdum, çok şahane bir şekilde yayın yapıyorum. 3 mbps up hızı yetiyor.

    Resim içinde resim, video içinde resim, resim içinde video, pc ekranını canlı aktarma, müzik, müzik içinde resim, video içinde müzik vb. daha birçok özelliği bulunmakta bu yazılımın.

    Destekleyen bir ekran kartı ile birlikte VPS ile müthiş verim alınabileceğini düşünüyorum.
  • 11-07-2010, 11:24:53
    #31
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    XP VPS kurup denedim, maalesef benim de ekran kartından yana şansım gülmedi.

    Uzak Masaüstü ile olmaz derdi, KVM ile bağlandım, bu sefer de ekran kartınızı uprade edin dedi.

    Kendi bilgisayarıma kurdum, çok şahane bir şekilde yayın yapıyorum. 3 mbps up hızı yetiyor.
    Sezer bey sizin makineyimi kullansak ne yapsak
  • 11-07-2010, 11:34:26
    #32
    KonTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sezer bey sizin makineyimi kullansak ne yapsak
    Haha buyurun Tayvan'a kadar gelin, zahmet olacak ama. =)
  • 11-07-2010, 11:41:38
    #33
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haha buyurun Tayvan'a kadar gelin, zahmet olacak ama. =)
    Baya yakınmışız bende Konya'dayım 1 saate gelirim
  • 11-07-2010, 13:23:50
    #34
    Xen ile sanallaştırılmış Windows XP altında denedim. Quicktime kurarak.
    Önce RemoteDesktop'ta olduğum için hata verdi. VNC ile bağlandım bu seferde
    ekran kartını upgrade etmemi söyledi.

    Sanırsam ufak bir dedicated kiralamadan çözemeyeceksiniz bu işi.


    Birde yanlış hatırlamıyorsam VMware üzerinde ekran kartı ayarlanabiliyordu.
  • 12-07-2010, 02:03:00
    #35
    konu güncel belki yapabilen çıkar diye...