Windows vps alınacak
34
●1.692
- 11-07-2010, 02:55:44Üyeliği durdurulduEvet,kuruluyor ama sorun çıkartıyor galiba..Sidre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü sitesinde XP yazıyor..
Saygılarımla - 11-07-2010, 10:36:18XP VPS kurup denedim, maalesef benim de ekran kartından yana şansım gülmedi.
Uzak Masaüstü ile olmaz derdi, KVM ile bağlandım, bu sefer de ekran kartınızı uprade edin dedi.
Kendi bilgisayarıma kurdum, çok şahane bir şekilde yayın yapıyorum. 3 mbps up hızı yetiyor.
Resim içinde resim, video içinde resim, resim içinde video, pc ekranını canlı aktarma, müzik, müzik içinde resim, video içinde müzik vb. daha birçok özelliği bulunmakta bu yazılımın.
Destekleyen bir ekran kartı ile birlikte VPS ile müthiş verim alınabileceğini düşünüyorum. - 11-07-2010, 11:24:53Sezer bey sizin makineyimi kullansak ne yapsaksilencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2010, 11:34:26Haha buyurun Tayvan'a kadar gelin, zahmet olacak ama. =)KonTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2010, 11:41:38
- 11-07-2010, 13:23:50Xen ile sanallaştırılmış Windows XP altında denedim. Quicktime kurarak.
Önce RemoteDesktop'ta olduğum için hata verdi. VNC ile bağlandım bu seferde
ekran kartını upgrade etmemi söyledi.
Sanırsam ufak bir dedicated kiralamadan çözemeyeceksiniz bu işi.
Birde yanlış hatırlamıyorsam VMware üzerinde ekran kartı ayarlanabiliyordu.