• 10-07-2010, 16:58:09
    #1
    Şart: http://www.ustream.tv/producer

    linkindeki ücretsiz programı çalıştırması şarttır.

    Vps'sinde bu program çalışmayanlar teklif etmesinler.
  • 10-07-2010, 17:07:27
    #2
    bu program sadece windows ve Mac OS'da çalışıyor
    windows vps almanız gerekiyor
  • 10-07-2010, 17:10:06
    #3
    https://www.r10.net/vps-hosting/67625...estek-vds.html

    Yukarıda yer alan performans VDS kampanyamızdan yararlanabilirsiniz.
  • 10-07-2010, 17:41:08
    #4
    Sidre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu program sadece windows ve Mac OS'da çalışıyor
    windows vps almanız gerekiyor
    hocam evet bende windows arıyorum

    infodestekcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/vps-hosting/67625...estek-vds.html

    Yukarıda yer alan performans VDS kampanyamızdan yararlanabilirsiniz.
    teşekkürler bu programın çalıştığını taahüt edebilirmisiniz ?
  • 10-07-2010, 17:44:12
    #5
    ilgimi çekti bende çalıştırmayı bir deneyim
  • 10-07-2010, 17:54:43
    #6
    Window server 2003 R2 SP2 Enterprise'da çalıştırmayı denedim
    kurulumdan önce quicktime 7 istedi, kurdum
    programı kurduktan sonra başlatınca QTFC.dll başlatılamadı diye bir hata veriyor
    tekrar kurun programı diyor ,tekrar kurduğumdada aynı hatayı aldım
    daha sonra Quicktime plug-in bulunamadı diyor.
    biraz daha uğraşayım ,olmadı server 2008'de deniyeceğim
    bu arada ben bir kullanıcıyım, satışla bir ilgim yok
  • 10-07-2010, 17:56:01
    #7
    msn adresimi ekleyebilirsiniz
    bahsettiğiniz programı yükledim
  • 10-07-2010, 17:58:35
    #8
    Sidre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Window server 2003 R2 SP2 Enterprise'da çalıştırmayı denedim
    kurulumdan önce quicktime 7 istedi, kurdum
    programı kurduktan sonra başlatınca QTFC.dll başlatılamadı diye bir hata veriyor
    tekrar kurun programı diyor ,tekrar kurduğumdada aynı hatayı aldım
    daha sonra Quicktime plug-in bulunamadı diyor.
    biraz daha uğraşayım ,olmadı server 2008'de deniyeceğim
    bu arada ben bir kullanıcıyım, satışla bir ilgim yok
    evet windows serverda hata veriyor.normal pcde sorunsuz çalışıyor.tahminim windows serverlarda ekran kartı olmadığı için sorun veriyor olabilir.

    bunun için çalıştırabileceklerden teklif almak istedim
  • 10-07-2010, 18:02:58
    #9
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam evet bende windows arıyorum



    teşekkürler bu programın çalıştığını taahüt edebilirmisiniz ?
    deneme süresi verebiliriz.

    Vmware'de ekran kartı servisleri mevcut. Bizimle sitemiz üzerindeki canlı destek servisinden veya 0 242 247 07 74 numaralı telefondan irtibata geçebilirsiniz