Window server 2003 R2 SP2 Enterprise'da çalıştırmayı denedim
kurulumdan önce quicktime 7 istedi, kurdum
programı kurduktan sonra başlatınca QTFC.dll başlatılamadı diye bir hata veriyor
tekrar kurun programı diyor ,tekrar kurduğumdada aynı hatayı aldım
daha sonra Quicktime plug-in bulunamadı diyor.
biraz daha uğraşayım ,olmadı server 2008'de deniyeceğim
bu arada ben bir kullanıcıyım, satışla bir ilgim yok