Sidre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Window server 2003 R2 SP2 Enterprise'da çalıştırmayı denedim
kurulumdan önce quicktime 7 istedi, kurdum
programı kurduktan sonra başlatınca QTFC.dll başlatılamadı diye bir hata veriyor
tekrar kurun programı diyor ,tekrar kurduğumdada aynı hatayı aldım
daha sonra Quicktime plug-in bulunamadı diyor.
biraz daha uğraşayım ,olmadı server 2008'de deniyeceğim
bu arada ben bir kullanıcıyım, satışla bir ilgim yok
evet windows serverda hata veriyor.normal pcde sorunsuz çalışıyor.tahminim windows serverlarda ekran kartı olmadığı için sorun veriyor olabilir.

bunun için çalıştırabileceklerden teklif almak istedim