Merhaba,
Çalışmıyor dediğiniz için bende bir deniyeyim dedim..
Gözlemimdeki sonuç şu; UstreamProducer, QuickTime olmadan çalışmıyor.QuickTime ise sadece xp üzerinde çalışıyor.Bu yüzden uygun donanımı bulamıyor olabilirsiniz..
Bu benim fikrim,yanlışsa şimdiden özür dilerim..