Merhaba,

Çalışmıyor dediğiniz için bende bir deniyeyim dedim..

Gözlemimdeki sonuç şu; UstreamProducer, QuickTime olmadan çalışmıyor.QuickTime ise sadece xp üzerinde çalışıyor.Bu yüzden uygun donanımı bulamıyor olabilirsiniz..

Bu benim fikrim,yanlışsa şimdiden özür dilerim..