gelişme : QTFC.dll hatasını çözdüm.şuan Direct3D desteği gerekiyor sadece.

oda olursa çalışacak sanırım.

(quicktime'ın eski bir sürümü gerekiyormuş bu hatayı almamak için http://appldnld.apple.com.edgesuite....eInstaller.exe )