Konu
Windows vps alınacak
11-07-2010, 00:32:21
#20
Gwindor
gelişme : QTFC.dll hatasını çözdüm.şuan Direct3D desteği gerekiyor sadece.
oda olursa çalışacak sanırım.
(quicktime'ın eski bir sürümü gerekiyormuş bu hatayı almamak için
http://appldnld.apple.com.edgesuite....eInstaller.exe
)